-.- - .- Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Eg er allergisk mot å slette SMSar, òg no har telefonen problem med å hengje med i svingane Eg har sånn ca 3000 SMS lagra i eigen mappe på minnekortet. Desse vil eg ikkje slette. Ingen av dei faktisk. Stygg allergi Korleis kan eg ta vare på dei? Eg tenkte å overføre til PC, men eg køyrer berre GNU/Linux. Då får eg vel neppe til programvara som følgde med. Einaste løysinga eg har funne til no, er å kjøpe nytt minnekort. Nokon son har betre forslag? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Valg -> Merk -> Merk alle -> Slett -> Bekreft Klarer ikke å dy meg. Det løser ikke problemet ditt slik du har fremstilt det, men jeg mener likevel at det er den beste løsningen. Jeg var lenge som deg, og slettet aldri meldinger. Jeg var en samler, som deg, og ingen av dem skulle bort. Klarte imidlertid å ta meg i det, og gikk gjennom den ekstremt lange listen. Laget en egen mappe for viktige SMSer, og flyttet dem over. Deretter slettet jeg absolutt alle i inboksen. Det var en befrielse, og anbefales. Telefonen blir raskere, og du fjerner slettefobien. Savner aldri slettede SMSer (har begynt å være bevisst på å flytte viktige SMSer umiddelbart, slik at jeg ikke trenger å gå gjennom listen før jeg sletter), og har nå under 300 SMSer siden forrige sletting. Eller... nå har jeg 0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå