Crex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hei. vet ikke om dette er riktig sted å skrive, flytt den gjerne hvis deter feil. Jeg har en hp pavillion dv6000, vet ikke om det er så viktig, men uansett.. jeg skal reformatere og med alle hp maskiner har jeg trykket f10 og sånn under oppstart. jeg kommer inn påen sånn meny... hvis dette er riktig sted så vet jeg ikke hvor jeg skal vidre.. også lurte jeg på om noen vet om jeg må innstallere alle drivere og slikt på denne pc'en.. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har en hp pavillion dv6000, vet ikke om det er så viktig, men uansett.. jeg skal reformatere og med alle hp maskiner har jeg trykket f10 og sånn under oppstart. jeg kommer inn påen sånn meny... hvis dette er riktig sted så vet jeg ikke hvor jeg skal vidre.. også lurte jeg på om noen vet om jeg må innstallere alle drivere og slikt på denne pc'en.. Hva får du opp i den menyen? Og ja, dersom du formaterer og reinstallerer OSet må du også installere drivere på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå