Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny data ikke som den skal være!

Anbefalte innlegg

Hmm, tenkte på at Viftekontrolleren på skjermkortet ditt kan ha en feil, prøv å innstaller Rivatuner og sett manuelt ved oppstart viftehastighetene via kontrolleren.

Har sett dette problemet på noen oppsett med Vista og buggy Nvidia drivere (til spesifikke skjermkort) så det kan være greit å teste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På en vanlig strømforsyning sitter alle kabler fast i selve boksen , mens på en modulær en har du muligheter for å sette på bare de nødvendige strømkablene

eks på modulær :

enermax_liberty2_fs.jpg

550W Corsair er ikke modulær, men det kan tenkes at den blir varm. Har en modulær 620W på en [email protected] + 9800 GTX+. Når jeg holder hånda i eksosen fra PSU, er det varmt (over 40C) når CPU og GPU går for fullt. Her er det snakk om en snillere CPU, men en tørstere GPU, så ved full load kan det kanskje bli litt snaut. Idle bør dog 550W være mer enn nok.

Lenke til kommentar
Vel du ser fort hvis en kabel har løsnet eller ikke sitter skikkelig. Er forresten strømforsyningen din "mudulær"?

Det jeg prøvde er at jeg instalerte service update til vistan:p og etter det har den ikke skrudd seg av? kan det ha vært hele problemet?:p

Lenke til kommentar

Kanskje det! mulig Micrsoft bidro til en stabil maskin for engangs skyld. Mente forresten "modulær" og ikke "mudulær", vet nemlig andre som har hatt problemer med slike strømforsyninger hvis kablene har løsnet og ikke levert nok strøm til komponentene. Flott at maskinen fungerer, stell pent med den! Gratulerer med ny maskin!

Endret av roberteh™
Lenke til kommentar
Kanskje det! mulig Micrsoft bidro til en stabil maskin for engangs skyld. Mente forresten "modulær" og ikke "mudulær", vet nemlig andre som har hatt problemer med slike strømforsyninger hvis kablene har løsnet og ikke levert nok strøm til komponentene. Flott at maskinen fungerer, stell pent med den! Gratulerer med ny maskin!

Jess, nei min er ikke modulær, men nå syns jeg du var veldig optimistisk her. Kan jo hende den fortsatt skrur seg av og at jeg bare var heldig en dag:p men får håpe det er bra og takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...