sdf123 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har undret på en ting i senere tid. Av og til når jeg feks har prøvd å legge ut en annonse som kanskje innholder flere enn 1 ting, som feks en mobiltelefon og en pc har jeg fått beskjed i retur før den blir lagt ut om at jeg ikke kan kombinere flere forskjellige typer salg i samme annonse. Når jeg nå har vært på jakt etter AC/DC billett ser jeg stadig at det kommer nye annonser ut med billetter til salgs, gjerne som går på svartebørssalg. Hvorfor stopper ikke Finn.no dem før dem blir lagt ut for salg? Og samme gjelder alle disse som selger Iphone fra Nigeria for 250kr. Skjønner ikke finn.no gjenger at det er svindel eller bare driter dem i det? Vi tjener jo penger så hvorfor ikke bare legge ut. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har undret på en ting i senere tid. Av og til når jeg feks har prøvd å legge ut en annonse som kanskje innholder flere enn 1 ting, som feks en mobiltelefon og en pc har jeg fått beskjed i retur før den blir lagt ut om at jeg ikke kan kombinere flere forskjellige typer salg i samme annonse. Godt mulig de har en sjekk som kjøres og at den dermed plukker opp ting som ligger i feil kategori (f.eks PC sammen med mobil). Men som du sier finnes det mye rart på finn.no, så jeg tror ikke de har en manuell gjennomgang av alle annonsene som legges ut. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Er jo veldig rart om de har sjekk som finner ut om jeg selger en mobiltelefon og en pc i samme annonse men ikke en som luker ut Dr James Wall fra Nigeria som selger Iphone til 800kr. Syntes du ikke? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vil tro de ser igjennom div. Regelbrudd siden jeg ikke fikk godtkjent min annonse en gang, pga jeg hadde ikke bekreftet at spillene var ekte (Noe de var) Lenke til kommentar
Willy_Wanker Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja de de sjekker dem før de legger de ut. Men det er grusomt enkelt å redigere hele teksten etter du har lagt den ut, en kjapp 3 stegs metode så kan du redigere overskrift og innholdstekst og den er fortsatt godkjent, kjempebra til snikreklame ^^ Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 hvordan da? Lenke til kommentar
Willy_Wanker Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 hvordan da? Sendt deg melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå