Gå til innhold

Finn.no - sjekker dem annonser før dem legger dem ut?


sdf123

Anbefalte innlegg

Har undret på en ting i senere tid. Av og til når jeg feks har prøvd å legge ut en annonse som kanskje innholder flere enn 1 ting, som feks en mobiltelefon og en pc har jeg fått beskjed i retur før den blir lagt ut om at jeg ikke kan kombinere flere forskjellige typer salg i samme annonse.

 

Når jeg nå har vært på jakt etter AC/DC billett ser jeg stadig at det kommer nye annonser ut med billetter til salgs, gjerne som går på svartebørssalg. Hvorfor stopper ikke Finn.no dem før dem blir lagt ut for salg? Og samme gjelder alle disse som selger Iphone fra Nigeria for 250kr. Skjønner ikke finn.no gjenger at det er svindel eller bare driter dem i det? Vi tjener jo penger så hvorfor ikke bare legge ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har undret på en ting i senere tid. Av og til når jeg feks har prøvd å legge ut en annonse som kanskje innholder flere enn 1 ting, som feks en mobiltelefon og en pc har jeg fått beskjed i retur før den blir lagt ut om at jeg ikke kan kombinere flere forskjellige typer salg i samme annonse.

 

Godt mulig de har en sjekk som kjøres og at den dermed plukker opp ting som ligger i feil kategori (f.eks PC sammen med mobil). Men som du sier finnes det mye rart på finn.no, så jeg tror ikke de har en manuell gjennomgang av alle annonsene som legges ut.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...