Joachim_F Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Trenger du et nytt spill eller fire? Her er ukens viktigste nettnyheter. Les mer Lenke til kommentar
Mr_Skull Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Føler lysten til å prøve ut Penny Arcade spillene men det er så mye bra på spillmarkedet for øyeblikket at det blir litt vel mye å ta på en gang. Ser dere nevnte Steam releasen Exodus men det er jo et storspill til som slippes på blandt annet Steam i dag, Fallout, som kanskje burde blitt nevnt. Eller føler dere at de andre artiklene deriblandt anmeldelsene deres om slike spill innholder nok informasjon? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Disse artiklene er primært om spill som kun er tilgjengelige online, samt spill som av ulike grunner dukker opp på nettet lenge før de dukker opp i butikk. Sjekk utgivelseslisten vår for "vanlige" lanseringer: http://www.gamer.no/slippdatoer// Endret 31. oktober 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
Ogrim Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Denne artikkelserien er genial! Takk skal dere ha For øvrig tenker jeg å kjøpe Penny Arcade Episode 2 på Xboxen. Kjøpte eneren til Windows, og var skrekkelig fornøyd med det! Tenker gjerne at jeg får bedre spillopplevelse på Xboxen, da PCen min begynner å dra kraftig på årene. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 XBLA-spillet Marble Blast Ultra har fått et nytt flerspillerkart som man kan laste ned gratis samt en ny utmerkelse. Selve spillet har snart vært ute i tre år, men det er et av de beste spillene til Xbox Live Arcade, og et av de mest populære. Nå som MBU bare koster 400 MS-poeng (35 kr.) er det utrolig mye underholdning man får for pengene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Good old games for jaggu prisen for eldgamle spill på Wii til å stilles i et enda grellere lys. AtW Lenke til kommentar
cerox Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Penny Arcade serien kommer forhåpentlig vis til PS 3 snart. Den er i hvertfall på vei og skulle ankomme før nyttår! Endret 1. november 2008 av cerox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg