larson_ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei! Jeg er helt ny i dette forumet og er også ganske ulært i den teknologiske verden... Men jeg venter på det rette tidspunktet med å anskaffe meg en Bluray-opptaker (kommer vel i løpet av 2009) og vil derfor ikke anskaffe meg en DVD-opptaker. I denne forbindelse vil jeg bruke min PC (kjøpt februar 2007), med Media Center og Vista operativsystem, som en opptaker. Jeg har også anskaffet meg Pinnacle 340e hybrid TV-tuner-kort for å kunne ta opp TV-programmer fra kabel-TV (analogt foreløpig) Men hvordan får jeg den beste løsningen på å overføre mine VHS-opptak (og originale) til min PC? Via kompositt eller S-Video? Min video er dog ingen S-Video-spiller, men jeg har overgang fra scart til kompositt/S-Video). Noen glupinger her som kan assistere meg i denne problemstillingen...? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 http://www.dinside.no/data/lyd-bilde/video.../art792886.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå