bokstavkjeks Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei hei! Har hatt en pause på drøye 4 måneder nå, men bestemte meg forrige helg for å begynne å spille igjen og ser at mye har blitt forandret. Så jeg lurte på: hva går som en god PvP build i disse dager? Er det noen fine builds til både BGs og arena eller er det best med en spesiell build til hver av disse? Alle råd er velkomne Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Alt funker egentlig føler jeg.Personlig puler jeg alle untatt palas og folk med bedre gear enn meg og folk som generelt er mer skilla enn meg med både Metamorphosis og Chaos Bolt men med destro trenger du værtfall 20% crit. Endret 31. oktober 2008 av Lightningwolf Lenke til kommentar
klozzmajor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Alt funker egentlig føler jeg.Personlig puler jeg alle untatt palas og folk med bedre gear enn meg og folk som generelt er mer skilla enn meg med både Metamorphosis og Chaos Bolt men med destro trenger du værtfall 20% crit. priceless Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Var healer til en affliction lock her om dagen. Vi drepte alt. Utrolig moro Er du alene så er vel demo/destro veien å gå, uten at jeg har veldig peiling på locks. Blir en smakssak rett og slett Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Alt funker egentlig føler jeg.Personlig puler jeg alle untatt palas og folk med bedre gear enn meg og folk som generelt er mer skilla enn meg med både Metamorphosis og Chaos Bolt men med destro trenger du værtfall 20% crit. Divine shield FTW! Edit: Divine shield. Kept paladins safe from Gay warlocks since 2004. Endret 3. november 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Alt funker egentlig føler jeg.Personlig puler jeg alle untatt palas og folk med bedre gear enn meg og folk som generelt er mer skilla enn meg med både Metamorphosis og Chaos Bolt men med destro trenger du værtfall 20% crit. Divine shield FTW! Edit: Divine shield. Kept paladins safe from Gay warlocks since 2004. Divine Shield. Raped by Mass dispel since ( 2005/06 ?? ) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Synd at Warlocks har kjortler, en warlock med åpen kjortel springer fortere enn en paladin med plate armor rundt anklene. Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Dette builde burde virke http://wotlk.wowhead.com/?talent=IZbxczcZVf0qrMuAoAco Endret 6. november 2008 av Emil-hr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er ikke Chaos bolt fin i pvp? Har aldri spilt lock. Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Testa det speccet i morres. Har ikke hatt det så gøy med warlock før. Utrolig kult specc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hehe ,men chaos bolt er vel forstsatt fint mot en pala som går inn i divine shield eller en priest som i sisteliten healer seg? Eller en mage som redder seg med skjold og blink? EDIT: Og på tide å skifte signatur? Den er litt vel gammel, og vi var ikke helt gode den dagen? Endret 6. november 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Caos bolt kan ikke knuse Paladin sitt skjold. Det er bare en normal bolt som ikke kan bli resista. Den kan gå igjennom absord effect, men ikke immune effect.. + den har 12 sec cooldown og 1.5 sec cast time. i stede kan man bruke talentene på demo specc. Da får du + HP og man kan få mere spell damage uansett. Når jeg hadde Coas bolt, brukte jeg den nesten ikke. Endret 6. november 2008 av Emil-hr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ah, ok. Danke. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Caos bolt kan ikke knuse Paladin sitt skjold. Det er bare en normal bolt som ikke kan bli resista. Den kan gå igjennom absord effect, men ikke immune effect.. + den har 12 sec cooldown og 1.5 sec cast time. i stede kan man bruke talentene på demo specc. Da får du + HP og man kan få mere spell damage uansett. Når jeg hadde Coas bolt, brukte jeg den nesten ikke. 2 sec casting time, ikke 1.5 sec. Selv synes jeg chaos bolt er mer viktig enn soul link, det utgjør en stor forskjell på bursten. Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Du kan velge selv, jeg bare sier det jeg mente. Men coas bolt er ikke så mye vits og ha når du har bedre spells, hvis du har Soul link vil du ha høyere øverlevelse + Kraftig spell cast Det var bare ett tips Uansett var dette for 70+ talent Veit ikke hvordan builden vil bli i lvl 80 Det kan fort endre seg med patchen. Endret 7. november 2008 av Emil-hr Lenke til kommentar
TRS Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Personlig puler jeg alle untatt palas ... Ja det er vel ikke så mye som kan penetrere Divine Shield... Driver selv å prøver ut Metamorphosis nå, og det er ganske fine saker etter min mening (mtp morro), men jeg har ikke spes bra gear. Metamorphosis bør prøves dersom du ikke allerede har. Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har prøvd det også, det faktisk utrolig bra. Men jeg syntes det ikke er spesielt gøy og spille. Men når man er lvl 80 kan man være SL/SL + felguard. Så det blir tøft. men vet ikke om SL/SL er bra i lvl 80. Så vi må bare vente og se Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) EDIT: Linken funka ikke Endret 8. november 2008 av Emil-hr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå