EC Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Vi har gjort noe som antagelig er verdensrekort - i alle fall dersom det lar seg gjenta. Vi fikk tak i en P4 3.06 ES, som vi bestemte oss for å bruke mottoet "klokk til det er dødt" på. Dessverre gikk det troll i ord. Du kan lese minneordene om CPU'en her. Ny prosessor av samme type er på tur, så vi gir ikke opp ennå! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Bra resultat, men synd CPU'en sa takk for seg og gikk til OC jaktmarkene.... Kunne dere ikke fått til like høyt med mindre volt da??? Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hva er det som er så givende med å klokke en prosessor til helvete? Blir jo som å kjøre en sportsbil til vrak for etterpå å sitte å kose seg med hvor sinnsykt fort det gikk rett før det smalt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 :o WOW!! :o Ka er verdenrekorden da? Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Tydeligvis endel som ikke har sett på kalenderen hvilken dag det er idag Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Aprilsnarr? Ikke så vanskelig å se at bildet deres var falskt. Ser at tallene "5 4 3 6.2" står langt fra hverandre osv... Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Aprilsnarr?Ikke så vanskelig å se at bildet deres var falskt. Ser at tallene "5 4 3 6.2" står langt fra hverandre osv... Jeppjepp, 1. april i dag ja... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hmm manglet litt på overklokkingen da så jeg tipper det er en aprilsnarr Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 og sannsynligvis en verdenSrekord Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Aprilsnarr?Ikke så vanskelig å se at bildet deres var falskt. Ser at tallene "5 4 3 6.2" står langt fra hverandre osv... Ja. Men en annen ting, når du overklokker så blir vel ikke CPU gjenkjent som det den var? Eller er det bare AMD som er sånn? Ikke vet jeg, aldri hatt en Intel CPU. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Aprilsnarr?Ikke så vanskelig å se at bildet deres var falskt. Ser at tallene "5 4 3 6.2" står langt fra hverandre osv... Ja, det var faktisk skikkelig dårlig! Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ville ikke den 6 timers "luftingen" i 8 minusgrader tatt knekken på elektronikken når han startet maskinen igjen, altså pga fuktigheten? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Vi er imidlertid blitt lovet en ny prosessor fra Intel, så vi har ikke gitt opp. Tror dette er aprilspøk jeg Var dessuten en litt for kort artikkel til å være skikkelig overklokkingsprosjekt. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg tror ikke dette var noen aprilspøk. Dette har jeg også klart hjemme. Med standard boxed kjøling, så det skulle nok gå bra. Tror dere har tatt den 1. april litt høytidelig som tror at det har med det å gjøre. Skal man plutselig ikke tro på noe lenger, bare pga at det er 1. april? Jeg tror at du kan bytte inn modemet ditt på elkjøp [LINK] og få 16. måneder gratis ADSL, og jeg tror også at Rolling Stones faktisk skal spille på Brann stadion i august. Spesielt når det er snakk om Bergen og fint vær. Utekonserter i Bergen i august = alltid bra! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg tror at du kan bytte inn modemet ditt på elkjøp LINK og få 16. måneder gratis ADSL.. Når ble det slutt på å kunne editere poster? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Vanvittig overklokking!!! Yummy: Les denne (spesielt den delen ang. utropstegn og spørsmålstegn ) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Vanvittig overklokking!!! Yummy: Les denne (spesielt den delen ang. utropstegn og spørsmålstegn ) Næh... Gjelder ikke administratorer da dummen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Sjekke denne; AMD kjøper Intel! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ser meget kritisk til denne artikkelen ved tanke på datoen idag. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Sjekke denne; AMD kjøper Intel! Hadde vel vært mere troverdig hvis Intel hadde kjøpt opp AMD mtp økonomien deres.. Ønsketenkning det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå