Joachim_F Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Electronic Arts vil ikke frata deg spillene dine om du oppfører deg som en idiot på forumet deres. Les mer Lenke til kommentar
gouuzt Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hah tenk på alle de forumtrollene som fikk panikk! nei tenk om han finner den og den posten så må jeg kjøpe nye spill. UUUÆÆÆÆÆ!!! men flaut for moderatoren da... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Æsj, det var synd. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Dette blir nok en tilleggsfunksjon i Securom 8.x Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg likte jo faktisk tanken. Oppfører man seg som en pest og en plage så bør det jo få konsekvenser. Slikt lærer man av. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg tenkte at nå tar det vel ikke lang tid før de begynner å saksøke EA pga at de hadde mistet muligheten til å bruke spillene sine. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, det hadde vært på sin plass. Selvsakt er jeg for at forumtroll blir bannet, men jeg kan nok ikke vært for at du skal miste retten til å spille spill du har betalt for. Det ville også fremmet pirat kopiering kraftig. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kanskje litt "feil" å bruke ordet idiot for å beskrive ufin oppførsel på nettforum? Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Faen - unskyld, men naa maa jaggu EA gi seg. Naa er snart hatten full for min del. Greit nok et individ men representerer dog EA... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg tenkte at nå tar det vel ikke lang tid før de begynner å saksøke EA pga at de hadde mistet muligheten til å bruke spillene sine. Nå står det vel ikke akkurat i menneskerettighetene at du skal få spille spillene dine online. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Sånne moderatorer burde rulles i tjære og fjær. Hørt på maken. EA for the fucking win. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg tenkte at nå tar det vel ikke lang tid før de begynner å saksøke EA pga at de hadde mistet muligheten til å bruke spillene sine. Nå står det vel ikke akkurat i menneskerettighetene at du skal få spille spillene dine online. Det var jo snakk om å disable spillet helt. EA sitt regime, med eller uten denne forumbanning, for å begrense de som kjøper spillet lovlig sine muligheter til å bruke spillet som man vil er jo helt latterlig. AtW Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Latterlig kanskje, men neppe ulovlig. De rettighetene du har over spill du kjøper er som regel helt minimale og det er nok av eksempler på f.eks nesten nye MMOs som blir "stengt over natta" fordi produsenten ikke vil betale for servere og andre årsaker. Er vel på tide å begynne lese den "endeløse" juridiske avtalen som vi alle skipper under install tipper jeg Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg tenkte at nå tar det vel ikke lang tid før de begynner å saksøke EA pga at de hadde mistet muligheten til å bruke spillene sine. Nå står det vel ikke akkurat i menneskerettighetene at du skal få spille spillene dine online. Det var jo snakk om å disable spillet helt. EA sitt regime, med eller uten denne forumbanning, for å begrense de som kjøper spillet lovlig sine muligheter til å bruke spillet som man vil er jo helt latterlig. AtW Hvordan skal EA ha mulighet for å nekte en å spille single player mener du da??? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg tenkte at nå tar det vel ikke lang tid før de begynner å saksøke EA pga at de hadde mistet muligheten til å bruke spillene sine. Nå står det vel ikke akkurat i menneskerettighetene at du skal få spille spillene dine online. Det var jo snakk om å disable spillet helt. EA sitt regime, med eller uten denne forumbanning, for å begrense de som kjøper spillet lovlig sine muligheter til å bruke spillet som man vil er jo helt latterlig. AtW Hvordan skal EA ha mulighet for å nekte en å spille single player mener du da??? Spillet krever aktivering for å virke, mao EAs velvilje, så man er avhengig av EAs godvilje for å spille spillet. AtW Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ingen EA spill har vel inneholdt en slik aktivering, og når den først er aktivert og du er offline. Hvordan skal EA da få hindret deg? Sier seg selv at dette ikke lar seg gjøre og dermed er dette et utenkelig scenario. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ingen EA spill har vel inneholdt en slik aktivering, og når den først er aktivert og du er offline.Hvordan skal EA da få hindret deg? Sier seg selv at dette ikke lar seg gjøre og dermed er dette et utenkelig scenario. Ja, helt til du reinstallerer spillet, reinstallerer OSet, installerer på en annen maskin, eller oppgraderer noe hardware på maskinen. AtW Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det du legger opp til er at alle spill, også kun singleplayer spill skal kreve nettforbindelse. EA vil nok aldri legge seg på en slik linje da det ville ekskludert en hel masse potensielle kjøpere. Du kan gjerne fantasere om verst tenkelig mulighet, men sannsynlig blir det ikke. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det du legger opp til er at alle spill, også kun singleplayer spill skal kreve nettforbindelse.EA vil nok aldri legge seg på en slik linje da det ville ekskludert en hel masse potensielle kjøpere. Du kan gjerne fantasere om verst tenkelig mulighet, men sannsynlig blir det ikke. RA3 krever onlie activation før du begynner å spille såvidt meg bekjent. AtW Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 RA3 som i Red Alert 3? I såfall har det multiplayer online vel? Derfor krever de online aktivering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg