Gå til innhold

Det beste tastature?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-17 14:34, house skrev:

finner ingen ting jeg heller, men 3 kompiser av meg har samme tastatur.. de kjøpte det likt.. meiner å huske at det var komplett.no

Så litt til på Logitech's sider og på support delen fant jeg NewTouch Compact og NewTouch Keyboard. Det kjipe er at de ikke finnes i produkt lista dems noe som betyr at de har sluttet og produsere dem :sad: Det forklarer nok hvorfor vennene dine har slike keyboards.

Lenke til kommentar

ER det fortsatt mulig og kjøpe tasturer uten en masse fancy extra knapper som volum kontroll og styring av cd-spiller etc. Jeg vil helst ikke ha Windows knapper heller, er litt retro.

Har et KeyTronic tastatur fra '94, men det takler mas 3 knapper av gangen.. er litt interessert i noe som tåler flere inntrykkte knapper!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-16 20:09, Anders Leipsland skrev:

Jeg velger alltid keyboard fra logitech. 100% kvalitet IMHO. Eneste som er kjipt er at de ikke har en modell som er delt på midten og samtidig ikke er trådløs.

Dette skrives med et "delt" tastatur fra Logitech med en lang og flott "tråd"! :wink: Kosta meg vel 250 kroner eller no...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-17 19:46, janosh skrev:

ER det fortsatt mulig og kjøpe tasturer uten en masse fancy extra knapper som volum kontroll og styring av cd-spiller etc. Jeg vil helst ikke ha Windows knapper heller, er litt retro.

Personlig har jeg faktisk veldig sansen for WIN-knappen, men dette kommer vel sikkert av at jeg har satt shellet mitt til å bruke haugevis av hotkeys :wink: Hotkeys som forøvrig er særdeles behagelige å trykke inn med et knekt logitech-tastatur!

OT: Hva er egentlig det korrekte norske ordet for "hotkey"? Varmknapp? Hurtigknapp?

Lenke til kommentar

Det desidert beste tastaturet jeg har prøvd, er det svarte som følger med i "Logitech Cordless Desktop Optical" pakken. (som jeg er eier av)

Det både ser kult ut, og er deilige knapper, pluss masse NYTTIGE extraknapper (mange kan du velge selv hva skal være til, som f.eks åpne program, meny med liste av programmer, eller åpne en fil - som f.eks playlist.m3u.)

Lenke til kommentar

On 2002-03-17 19:53, TucknDar skrev:

Dette skrives med et "delt" tastatur fra Logitech med en lang og flott "tråd"! :wink: Kosta meg vel 250 kroner eller no...

Har samme tastatur...kjøpte mitt på Liertoppen for 200kr.

Tror det er komplett som har sjappe der. Iallefall genialt tastatur.Modell Y-SD5

Lenke til kommentar

sitter her å knotter på et microsoft natural keyboard fra 1995 eller no, takler ikke vanlig "rette" tastaturer. jeg jobber i en datasjappe, så det er en dame fra logitech som er innom titt og ofte, har spurt henne om natural keyboards med ledning, og hun sa at telehuset i sarpsborg kanskje hadde noe gammelt rask liggende. ellers må jeg si at http://www.kinesis-ergo.com/evol_chair.htm må være noe av det kuleste jeg noengang har sett...må bestilles når jeg får lønning :]

veggiss

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-17 21:39, GeeZuZz skrev:

Det desidert beste tastaturet jeg har prøvd, er det svarte som følger med i "Logitech Cordless Desktop Optical" pakken. (som jeg er eier av)

Det både ser kult ut, og er deilige knapper, pluss masse NYTTIGE extraknapper (mange kan du velge selv hva skal være til, som f.eks åpne program, meny med liste av programmer, eller åpne en fil - som f.eks playlist.m3u.)

Har samme tastatur som deg, fra samme pakke.

Det tastaturet er gull verdt :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Killer_DT skrev (2002-03-18 09:36):

Jeg må si at tastaturene til microsoft er det eneste microsoft har klart å lage feilfritt! Natural keyboardene er de BESTE tastaturene i verden.

En kompis av meg har et slikt tastatur, og det er det treigeste tastaturet jeg har vært bortig. Altså tastene er treig, og må bruke mye energi på å trykke ned tastene.

Kan hende at hans tastatur er ødelagt.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-18 11:28, B|Real skrev:

Quote:

Killer_DT skrev (2002-03-18 09:36):

Jeg må si at tastaturene til microsoft er det eneste microsoft har klart å lage feilfritt! Natural keyboardene er de BESTE tastaturene i verden.

En kompis av meg har et slikt tastatur, og det er det treigeste tastaturet jeg har vært bortig. Altså tastene er treig, og må bruke mye energi på å trykke ned tastene.

Kan hende at hans tastatur er ødelagt.

Jepp M$-Natural er bra saker.

Kanskje kompisen din ville blitt overrasket hvis han aapnet tastaturet sitt - sammler seg opp dritt der gjennom aarene...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-17 21:33, Anders Leipsland skrev:

hvor bor du? har dere alarm i huset eller noe sånnt? :wink:

Hehe, er en stakkars fattig student, så ikke ta fra meg mitt kjære tastatur! :wink:

Når det gjelder "knekte" tastatur, så må jeg si at det tar litt tid å bli vant til det, men når en først har fått det inn i systemet så er det helt fantastisk. Sammen med musematta jeg kjøpte, med ergonomisk støtte for håndleddet, har jeg aldri mer hatt slitne håndledd eller noe slikt. Slitne fingre, javel, men det er jo bare en kompliment til tastatur/mus!

Lenke til kommentar
Creature skrev (2002-01-16 19:32):

Hva er det beste tastaturet til vanlig surfing/spilling?  

Har et tastatur frå logitech på skulen, detter er bra, og har 3 hurtigknapper (som ikkje virker, trenger programvare, hvor finner eg det?).

Har et tastatur frå den første PC'en, en Packard Bell på 120MHz :wink:, den registrer max 3 knapper om gongen, så den er ikkje så bra til spilling.

Har selv et Logitech Optical Wireless som jeg kjøpte rett før Jul og er veldig fornøyd med, men Memorex RF5700 har fått 'best i test' i HjemmePc 3/2002 og ser unektelig bra ut... http://www.memorex.com/products/product_di...6&oid=93&pid=88 Kan visstnok kjøpes fra Actebis på tlf. 37 06 06 06...

[ endret av trn100 den 2002-03-20 01:18 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...