Gå til innhold

Det beste tastature?


Anbefalte innlegg

Hva er det beste tastaturet til vanlig surfing/spilling?

 

Har et tastatur frå logitech på skulen, detter er bra, og har 3 hurtigknapper (som ikkje virker, trenger programvare, hvor finner eg det?).

 

Har et tastatur frå den første PC'en, en Packard Bell på 120MHz :wink:, den registrer max 3 knapper om gongen, så den er ikkje så bra til spilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg velger alltid keyboard fra logitech. 100% kvalitet IMHO. Eneste som er kjipt er at de ikke har en modell som er delt på midten og samtidig ikke er trådløs.

 

 

Logitech Har faktisk Delte Tastaturer så ikke er tråløse

 

Hilsen

 

Mumiene

 

[ Denne Melding var redigert av: Mumiene på 2002-03-17 11:33 ]

Lenke til kommentar

Helt klart Logitech ja :smile: Gjennomført kvalitet. Skrudde opp tastaturet mitt for å rense det for en stund siden. Utrolig mye bedre kvalitet enn det forrige tastaturet (som riktignok var et jalla-tastatur av værste sort). Har et Logitech ikke-natural tastatur. Fine greier. Med USB hub og saker. Tror jeg ville gått for det nye svarte :razz:

Lenke til kommentar

Det beste tastaturet noensinne; MITSUMI KFK-EA4XA.

Tror de selger det som Komplett-tastatur på Komplett.no. Mitt er urgammelt! Verdens beste tastatur! Seriøst! Har prøvd mange opp igjennom åra! Det er også folk som har konvertert over til MITSUMI KFK-EA4XA etter å ha vært hos meg... Yess!

 

 

Pluss at, selv om tastaturet er fire-syv år gammelt (kjøpe brukt), så rocker det fremdeles MAX i spilling! Og til skriving! MaxPayne og HTML-kode fyker forbi! Elsker tastaturet mitt!

 

_________________

AopenH600A

Soyo K7V Dragon Plus!

AMD XP 1600+

Alpha8045

256MB DDR RAM (Ødela min andre i helga)

ASUS GeForce3 Ti200 Pure

Aopen 32x12x48x CD-RW

NEC DV 5700A (12x40xDVD-Rom)

40GB WD 7200RPM harddisk

HYUNDAI F910

 

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-03-17 12:14 ]

Lenke til kommentar

Har selv det nye svarte tastaturet til logitech og er veldig fornøy, er nydelig å skrive på.

Men har du som meg en mus fra før og ikke skal bruke den som følger med så sparer du nok en del penger på å kjøpe ett enkelt tastatur og ikke pakka:) vet ikke om det går ann jeg men..

NOen som vil kjøpe en ekstra mus til sin? ligger uåpnet i pakka:) 400 spenn

Lenke til kommentar

Tastatur ja, rart med det. Man får jaggu et forhold til det ja.

 

Jobb:

Tviholder fortsatt på mitt IBM-tastatur fra 1989. På det holder det ikke med å taste, her må det hamres.

 

Privat:

logitech optical desktop. Genialt rulle-hjul på tastaturet. Denne kan trykkes på slik at man kan velge Zoom, noe som er et must hvis man kjører høy oppløsning.

 

Yoda

Lenke til kommentar

anders: de selges på vanlige webshopper!

 

 

 

uansett, jeg bruker microsoft natural keyboard.. ingen fancy knapper noe sted, bare delt tastatur, digg å skrive med. etter at jeg starta med dette tastaturet så har jeg ikke fixa å skrivd med de vanlige rette plankene... det er litt dumt! =)

 

 

Housey

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...