daubyj Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Og dette blir ikke noen lunken rett på DVD-film. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Skeptisk. +1 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Beta House, Band Camp, og the naked mile var MYE morsommere enn den siste av de "ordentlige" filmene... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Enern var bra, og så gikk det nedover helt siden med et ekstra stort hopp når stiffler og gjengen forsvant. Kommer de tilbake blir jeg positivt overrasket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fy faen som jeg gleder meg... Enern ble vel hovedsaklig sett pga scenen med Nadia en del ganger med spoling tilbake. Filmen i seg selv var vel heller ikke så verst. Den satte vel en viss standard angående American College-filmer. 2-ern ble vel sett gjennom èn gang og 3-ern ble myst på coveret. Ser ikke for meg at dette blir noe mer enn pissvått krutt som fiser noen små fine farger og litt småknitring. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er vel mulig at skuespillerne har vokst fra American Pie konseptet nå. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er bare de 3 første filmene filmene som var bra. Er ikke no American Pie uten de orginale skuespillerne. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er vel mulig at skuespillerne har vokst fra American Pie konseptet nå. Og publikum. Har aldri hatt så veldig sans for desse filmane. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kunne vel ikke brydd meg mindre, hjernedød humor gidder jeg ikke ta stilling til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg