Gå til innhold

Hjelp til og klokke Intel Core Duo T2300 / 1.66 GHz ( Dual-Core )?

Anbefalte innlegg

Hei :) Har en ASUS A6Ja som jeg tenkte og overklokke prosessoren på. Prosessoren heter Intel Core Duo T2300 / 1.66 GHz ( Dual-Core ) ifølge komplett.no. Har klokket skjermkortet før så jeg er ikke helt ny på dette. Lurer litt på om det er noe vits og klokke prosessoren min? Også trenger jeg en guide eller noe sånt som kan hjelpe meg og klokke siden jeg aldri har klokket en prosessor før. Vill ikke gå i bios eller noe sånn avansert opplegg.

Edit: Har snakket med en som kan dette litt mere en meg og han sier at det blir utrolig varmt viss jeg skall begynne og klokke en bærbar som allerede slår seg av under spilling på grunn av varmen, tenkte ikke på det :p

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, klokking av bærbar er noe jeg ikke har kommet til å begitt meg ut på. For det første er varme en stor begrensning for klokkingen, og det er begrenset med ytelse å hente ut av den. I tillegg er det ikke sikkert biosen din støtter klokking, da de fleste merkepc'er har låst bios slik at justeringer blir låst. Program funker som regel dårlig til klokking også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...