unundindur Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei. Jeg sitter i Kina og kommer ikke inn på godaddy.com Kan noen sjekke om dere kommer inn fra Norge? Hadde vært utrolig lumpent om jeg måtte bruke proxy for å komme inn på verdens største domene distributør... Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fungerer fint her. Men nå har jo Kina ganske strenge innholdsfiltrering og trafikkregler så det skulle ikke forundre meg... Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Takker for svar. Dette er veldig merkelig, for nå kommer jeg inn, det tar bare uanstendig lang tid. Et relatert sprøsmål når vi er i gang (for dem som kjenner godaddy). 2. Hvor legger jeg inn IP adressen som domenet skal dirigere trafikk til? Jeg har leita meg ihjel for å finne ut hvor jeg skal legge det inn. Til neste gang h ar jeg i alle fall lært leksa mi, og kommer ikke til å bruke godaddy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå