GLN Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Får jeg armbånd til å ha nye Ipod nano i, eller stikkontakt lader(til ipod) så blir jeg fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Ønsker meg: - Gavekort på cd/dvd/bok - Godteri (sjokolade helst, hadde ikke hatt noe i mot et par crispo-plater til jul) - Band-tskjorter, men da helst gavekort fra en butikk så jeg kan plukke ut t-skjorta selv - Politihåndjern (dersom Lillium skulle bli min SS, kan hun få lov til å slenge med en pakke med Pocky) ^^ Endret 29. november 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Sjekk eposten din, b-real. Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg ønsker meg små gadgets, gjerne noe som passer min Apple-fanatisme (til iphone, ipod, mac osv) og fotohobby. ^^ Eller rett og slett noe så koselig som godteri og et Nemiblad som jeg fikk i fjord! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Slang meg på jeg Ønsker meg noe som: USB minne penn Ett krus hvor det står boss eller sjef Eller rett og slett en xbox kontroller (vet ikke hvor mye den koster) Slipknot disasterpieces DVD (får jeg denne skal personen som ga den til meg kontakte meg) XD Endret 29. november 2008 av WildWolF Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kan jo nemne at eg ønskar meg ei t-skjorte frå DesignByHumans, men eg blir glad for det meste. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Herregud hvor jeg gleder meg til dette! Tror dette blir den kuleste gaven jeg får i år (Om jeg får da ) Endret 29. november 2008 av MaSo Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Vell er gøy når man ikke har peiling på hva man får men jeg ønsker meg Blu-ray film'er( the dark knight or batman begins perhaps ) Ellers er det bare å overraske meg Endret 29. november 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Har lagt til følgende personer: Pirja Svein_Jarle L4r5 WildWolF Cryflopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Får nesten skrive hva jeg ønsker meg da... Gadgets, tegneserier, bøker, filmer, "frekke gaver", eller rett og slett noe morsomt noe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Holder ikke med Tux, nei Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hvor sender jeg dette osv? Jeg ønsker meg forferdelig en 5. http://www.noobstore.com/prod_tshirt-m-viva-pwnage.shtml i large! Det hadde vært sinnsykt kult å få i postkassa Skal kjøpe noe jeg så att en ønska seg her. Endret 29. november 2008 av WildWolF Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Hvor sender jeg dette osv?3x sukk. Den 5. desember eller dagen etter får du en epost der du får vite hvem du skal sende til. Les første posten... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvor sender jeg dette osv?Direkte til den som blir din utvalgte i denne listen. Du får addressa etter at fristen for påmelding er gått ut. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 oi, så morro Det her fikk jo nesten jeg lyst til å være med på å. Men jeg er ikke så flink med julegaver til folk jeg ikke kjenner.....hmmmm...?!? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvor sender jeg dette osv?3x sukk. Den 5. desember eller dagen etter får du en epost der du får vite hvem du skal sende til. Les første posten... Er det greit og sende rundt 15.? Får ikke lønn før 10. Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Posten anbefaler folk å sende før den 16. Så burde gå greit det. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Klarte ikke dy meg *sukk* Jeg elsker jula. Og jeg er så enkel at jeg ønsker meg julepynt Eller noe godt. Eller noe fint. Eller noe gammelt (eeelsker å gå på bruktbutikker og loppemarked og huset mitt er fylt med antikker av div.). Eller noe nyttig. Eller noe vw-relatert (boble altså, ikke nye vw`r) eller noe selvlaget. Eller fine lys. Eller.....øh.....kom ikke på noe mer akkurat nå jeg :!: Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da sendte jeg mail til deg.. er selfølgelig med Jeg tar imot det meste, men noe spennede og ulikt haddo jo vært kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå