L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Lurer på om jeg skal melde meg på. Satser på at jeg finner noe jeg har råd til å kjøpe. Hva ønsker folka seg her da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Lurer på om jeg skal melde meg på. Satser på at jeg finner noe jeg har råd til å kjøpe. Hva ønsker folka seg her da? Det du vil de skal ønske seg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Et nakenbilde av meg med andre ord... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Et nakenbilde av meg med andre ord... Jaja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men sånn seriøst. Dere må komme med ønsker synes jeg. Så blir det litt liv i tråden også. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Ønsker meg: CDer i sjangrene metall, industrial og rock (ikke poprock). Gavekort på Steen og Strøm kjøpesentre (tror du får brukt det overalt i landet). Filmer, jeg liker komedie, western, thriller, science fiction, action og tilnærmelser (har alle star-wars filmene til info ). Høyest står vel komedie, tenker da på en komedie som gir deg latterkrampe igjen og igjen. De er geniale. Har så få filmer fra før av så sjansen til å kjøpe en jeg har er LITEN. Godteri Gløgg (ja, jeg tuller ikke, ELSKER GLØGG!) T-skjorter: Motiv fra band som AC-DC, Metallica, Black Sabbath, Iron Maiden m.m. Minnepenn Kommer ikke på noe mer akkurat nå, men klarer sikkert å få inn litt mer senere. Endret 29. november 2008 av Crash Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Min ønskeliste: Gavekort på et kjøpesenter. Minnebrikke på over 4GB Hansker Lue Skjerf En god bok slår skjelden feil. F.eks Darkly Dreaming Dexter Ellers er det bare å finne på noe random Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Wishlist: Ekstern Harddisk Godteri Minnepenn Rocky filmene samleboks ellers så plukk ut no bra no Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Får man mail tilbake av b-real om hvem man skal sende til? Til meg kan du kjøpe hva som helst. Halve poenget er vel at man ikke helt vet hva man får Er åpen for alt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ønskeliste: T-skjorte fra t-shirthell.com Kasse med julebrus IK Start skjerf N64 med Zelda Ocarina Of Time ellers kjøp no som er morro å åpne Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Sitter aa krysser fingrene over a faa fastsatt _norsk_ adresse för 5. jeg Ser mindre og mindre sannsynlig ut.. Endret 29. november 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Får man mail tilbake av b-real om hvem man skal sende til?Hadde blitt litt teit hvis du skulle få beskjed av noen andre Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Sånn. Da har jeg sendt påmelding. Og jeg ønsker meg Blu-ray-film. Eller bare noe gøy Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ingen spessielle ønsker her. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Får man mail tilbake av b-real om hvem man skal sende til?Hadde blitt litt teit hvis du skulle få beskjed av noen andre Så man skal velge selv? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Får man mail tilbake av b-real om hvem man skal sende til?Hadde blitt litt teit hvis du skulle få beskjed av noen andre Så man skal velge selv? Nei, han sier jo at han mailer deg om hvem du skal sende gave til :facepalm: Lenke til kommentar
lilko Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen som er keene på godteri? Liker noen skittles? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Får man mail tilbake av b-real om hvem man skal sende til?Hadde blitt litt teit hvis du skulle få beskjed av noen andre Så man skal velge selv? Nei, han sier jo at han mailer deg om hvem du skal sende gave til :facepalm: Jeg litt fort gjennom Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Min ønskeliste: Anime/Manga Piercingsmykker. Gjerne ringer i titan til ørene mine. Skjerf,smykker, luer, morsomme goggles, strømper osv Gavekort Band t-skjorter (Profil for info) Blir glad for det meste, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå