b-real Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Den ligger nok i posten skal du sjå Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 OMG FY SØREN! WEBKAMERA OG DISASTERPIECES! TUSEN TAKK XO XO GOSSIP GIRL! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ka-ching! Takketakk secret santa for første sesong med "The Tudors". Aldri hørt om, men spyttsan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 *Sjalu* Kanskje i morgon! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 No byrjar eg å verte lei av å vente. Føler meg snytt. forbanna lureri. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 No byrjar eg å verte lei av å vente. Føler meg snytt. forbanna lureri. mhm, men for meg så var det så JÆVLIG BRA! WIIIII! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 No byrjar eg å verte lei av å vente. Føler meg snytt. forbanna lureri. Du må visst vente til super-secret-backup-santa får lønning. Og så får du visst to gaver. Og, nei, jeg er ikke super-secret-backup-santa. Men det sier seg selv at vedkommende ikke kan poste det selv. Da er det ikke super-secret lenger. Jeg fikk bare beskjed om å videreformidle beskjeden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ville berre seie at eg enno ikkje har fått gåve SS-backupen kunne ikkje, diverre så eg vert no utan *snufs* nissen gløymde visst meg *deppe* Lenke til kommentar
lilko Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvem var det som skulle sende til deg da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Han havnet litt mellom to stoler. Det ble litt krøll fordi en hadde trukket seg fra opplegget og så ble ikke det fanget opp. Så var det en superhemmelig santa som tok på seg ansvaret å sende til noen av de som ikke hadde fått men h*n fikk ikke sendt til alle. Så stakkar Torswin sitter med skjegget i postkassa. Hadde jeg ikke vært så blakk som jeg er så hadde jeg sendt han jeg, men krangler med nav for tida. Er det noen som melder seg frivillig til å hjelpe stakkars Torswin ut av postkassa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Bobbylove gav eg gåve til og skulle få frå, men så viste det seg at han hadde meldt seg ut og det ikkje var snappa opp. Skjegget mitt sit veldig hardt fast :/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Veel.. bedre med skjegget i postkassa enn postkassa i skjegget. En postkasse i sjegget kan være en smule vanskeligere å få ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Berre å kjemme ut postkassa frå skjegget. Vanskelegare å få skjegget laus frå postkassa utan å skade skjegget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kva meiner du? Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jula varer jo som sagt helt til påske torswin, alt håp er nok ikke ute. Dessverre ble du et offer for en rekke uheldige omstendigheter som det så fint heter. Bare vær glad ikke folk her er i mafiaen, da disse omstendighetene da hadde inneholdt et hestehode i senga og lyden av en tommygun i hagen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jula varer jo som sagt helt til påske torswin, alt håp er nok ikke ute. Dessverre ble du et offer for en rekke uheldige omstendigheter som det så fint heter. Bare vær glad ikke folk her er i mafiaen, da disse omstendighetene da hadde inneholdt et hestehode i senga og lyden av en tommygun i hagen.Høres ut som om mafiaen er god på julegaver da. Hvem takker vel nei til ett hestehode og lyden av en tommygun? 8D Edit: Foresten nådde foresten nettopp ett nytt rykte meg om at du har fått gaven din Torswinn. Forhåpentligvis ikke hestehodet og lyden av en tommygun (det står på min ønskeliste til neste jul), og vi vil ha bilder. Eventuelt opptak om det likevel skulle vise seg å være lyden av en tommygun. Endret 7. mars 2009 av Nie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Oi! Eg kom heim frå eit LAN og på pulten min låg det ei pakka. Eg opna henne og fann masse ting :D Tusen hjarteleg takk, Torgeir <3 Kan eg få spørje kva for kallenamn du gøymer deg bak? *nysgjerrig* Redigert: Endret 8. mars 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå