Garanti Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Litt på etterskudd, men likevel: Takk så mye for (hjemmelaget?) godis Og brevet, det var jo fantastisk Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Litt på etterskudd, men likevel: Takk så mye for (hjemmelaget?) godis Og brevet, det var jo fantastisk Så bra at du likte det! Skreiv jo i brevet at jeg hadde laget selv ^^ Tok forresten en gooood stund å skrive det brevet. Håper du får masse hull i tenna hehe. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fikk pakken min på lillejulaften, kan tenke meg at postvesenet har rotet litt i disse juletider Fikk forresten første sesong av Knight Rider Sendte du gava seint? Har ikke fått noen =/ Den sku forlate postkontoret den 16-17des, så kansje jeg var litt seint ute Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 J@cob. Likte du gaven min? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Fikk pakken min på lillejulaften, kan tenke meg at postvesenet har rotet litt i disse juletider Fikk forresten første sesong av Knight Rider Sendte du gava seint? Har ikke fått noen =/ Den sku forlate postkontoret den 16-17des, så kansje jeg var litt seint ute Herlig. Da får jeg en romjulsgave også Edit: Da var postkassa sjekka, og jaggu lå det ikke en is (i form av fryst julebrus), sjokolade, tyggis, og en riktig god film (The Day afther Tomorrow).. Nå skal jeg kose meg med film og brus i kveld hvertfall. Endret 26. desember 2008 av Håvard Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 J@cob. Likte du gaven min? Yeah! Hundrelappen kommer godt med. Lan på søndag, så jeg trenger noe tobakk. Barberhøvler har man alltid bruk for ^^ Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fikk pakken min på lillejulaften, kan tenke meg at postvesenet har rotet litt i disse juletider Fikk forresten første sesong av Knight Rider Sendte du gava seint? Har ikke fått noen =/ Den sku forlate postkontoret den 16-17des, så kansje jeg var litt seint ute Herlig. Da får jeg en romjulsgave også Edit: Da var postkassa sjekka, og jaggu lå det ikke en is (i form av fryst julebrus), sjokolade, tyggis, og en riktig god film (The Day afther Tomorrow).. Nå skal jeg kose meg med film og brus i kveld hvertfall. Hehehe, ja har jo gitt deg en filmkveld med alt inkludert åsså "tannpuss" på slutten Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tusen takk for gaven min! Var eit USB Akvarium ^^, søtt Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Tusen takk for gaven! Fikk gavekort på Kiva. Synes det var en kreativ gave mht. til funksjonen til websiden. Endret 27. desember 2008 av Crash Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det er juleaften, og jeg sitter med en veldig spennende bok som jeg allerede har lest i den siste halvtimen, Verdens Største Katastrofer. Akkurat min type bok! Tusen takk, Secret Santy (Lain)! Så bra, tenkte den kunne være kjekk, kan plukkes frem og tittes på i tide og utide uten å føle man minster sammenheng osv. Jeg føler på meg at gaven min skuffet. Næ, ville ikke si det, jeg kunne tenkt meg den på engelsk bare egentlig, så tar nok turen innom butikken i løpet av de første dagene, og ser om de kan bytte til det. Men boken i seg selv skal vist være veldig bra, og jeg liker å lese (bestilt meg 4 nye bøker i kveld igjen fra play.com) så ikke tenk på det. Jeg liker bedre å få bøker enn sjokolade, blir ikke helt det samme å ta frem igjen gammel sjokolade om et år, som å finne igjen boka i bokhylla Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Kanskje på tide å ta en ny gjennomgang av hvem som ikke har fått? Har du ikke fått så hyl ut. Jeg er en av dem som fortsatt venter. edit: Kanskje lage en oversikt i gørsteposten over de som har bekreftet at de har mottat sin gave. Endret 30. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Skal ta en igjennomgang på det litt senere iløpet av kvelden. Lista er iallefall påbegynt. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har ikke fått enda. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 intet i dag heller. Dette er dårlig, Svein_jarle. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det var veldig snilt av deg å gi gave til b-real, da, L4r5. Han fikk den i dag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Har lagt til L4r5 og bobbo_ til lista. Er det forsatt noen som ikke har fått sin gave enda? Milanjo sin må nok dessverre vente litt med, julegaver og bursdagsgaver og slikt har satt sine spor på økonomien men skal se om jeg ikke får noe av gårde etter den 12. jan. Og takker så meget for min gave til denne "hemmelige" nissen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Har heller ikkje fengi noko enno, men eg har trua på at gåva vil kome snart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Og takker så meget for min gave til denne "hemmelige" nissen Du måtte jo få du også. edit: håper du likte bøkene. Jeg vurderte å beholde den finske selv. Endret 31. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Vel, kan gjøre en deal da...jeg kan returnere den når jeg har lest den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det er ikke nødvendig. Den var så billig at jeg kan kjøpe den selv. Tenkte jeg skulle kjøpe en klassiker, en høyaktuell og en mosom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå