Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Litt synd at eg ikkje fekk gova mi i tide. :/ Jeg har fått av deg, og av den jeg sendte til Oo....Jaja, pluss for meg Trur b-real har rota litt, eg. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 tusen takk for 3 doors down CDen ^.^ fra hvem det nå enn er (stand forth ) Var meg ja. Håper du likte den, og at du ikke har den fra før av. Og, tusen takk for filmene. Gleder meg til å se de. ^^ Vært litt mangel på filmer å se på i det siste, så dette blir bra. den falt i smak jah ^^, å har den ikke nei har ikke mange CDer fra "nyere tider" (som jeg liker...) mye gamalt ræl egentlig håper filmene faller i smak da ^^, Lenke til kommentar
lilko Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg var veldig fornøyd med min gave Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tusen takk! Herlig gave Jeg har til og med en greie for Michael Moore, så det passet utrolig bra Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg føler på meg at gaven min skuffet. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 mhm, eller jeg sendte den en annen dag, men fikk den i retur, emn nå skjerpet de vel seg ja lua var kjempe fin, bruekr egentlig ikke lue til vanlig, men denne komemr jeg til å bruke Lagd den selv? Jepp Ble egentlig veldig fornøyd så hadde tenkt å beholde den selv, men fant ut at jeg ikke hadde tid til å strikke en til. Og den var jo tenkt til deg så da måtte du jo nesten få den Tusen takk for nissene Har fått tre pynte-nisser. De falt veldig i smak her. Mamma prøvde nesten å smiske seg til den ene...men det fikk ho ikke Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Tusen tusen takk for manga'n, Ehtram! Den ser spennende ut! Håper den falt i smak ettersom jeg ikke har peiling på manga,så fant jeg den jeg synest så mest spennende ut. Tusen takk for Boken og Oreo`ene ,skal kose meg med dem i morgen Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 mhm, eller jeg sendte den en annen dag, men fikk den i retur, emn nå skjerpet de vel seg ja lua var kjempe fin, bruekr egentlig ikke lue til vanlig, men denne komemr jeg til å bruke Lagd den selv? Jepp Ble egentlig veldig fornøyd så hadde tenkt å beholde den selv, men fant ut at jeg ikke hadde tid til å strikke en til. Og den var jo tenkt til deg så da måtte du jo nesten få den Tusen takk for nissene Har fått tre pynte-nisser. De falt veldig i smak her. Mamma prøvde nesten å smiske seg til den ene...men det fikk ho ikke Jeg synes den ble skikkelig fin Fint at du likte gaven min, håper de finner et sted å bo hjemme hos deg. God jul Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg synes den ble skikkelig fin Fint at du likte gaven min, håper de finner et sted å bo hjemme hos deg. God jul De har allerede fått plass for denne julen Juletingene bruker sjeldent å stå på samme sted hvert år. Men til neste år skal de frem sammen med de andre juletingene, det er sikkert. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Litt synd at eg ikkje fekk gova mi i tide. :/Jeg har fått av deg, og av den jeg sendte til Oo....Jaja, pluss for meg Trur b-real har rota litt, eg.Say what the squat?Har du ikke fått? Ok, etter litt undersøkelse så ser jeg at du ikke har fått tildelt noen. Skal ordne en ting og sende til deg, er min fuckup så det skal du ikke lide for. Gave is coming your way mann. Endret 25. desember 2008 av b-real Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Tusen takk! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Beklager B-Real at jeg var så utakknemlig for opplegget ditt. Er i et generelt dårlig humør for tiden, det går nok utover ganske mange. Var ikke meningen å hetse deg. Synes det var et koselig opplegg, til tross for at vi vet hvilken bruker vi fikk av. Det sier jo ikke stort, siden vi ikke kjenner eller vet noe om personen bak brukernavnene. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk pakken min på lillejulaften, kan tenke meg at postvesenet har rotet litt i disse juletider Fikk forresten første sesong av Knight Rider Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Årets gave til meg var en USB-hub med innebygd varmeplate. Handy når man skal holde kaffe/te/whatever varmt Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Årets gave til meg var en USB-hub med innebygd varmeplate. Handy når man skal holde kaffe/te/whatever varmt Fikk en slik ifjord av min secret santa, fungerte dårlig til det formålet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Litt synd at eg ikkje fekk gova mi i tide. :/ Jeg har fått av deg, og av den jeg sendte til Oo....Jaja, pluss for meg Du fikk den i tide ja. Stusset litt tidligere da du sa du hadde fått allerede, men at du skulle få to stykker var heller uventet. Anyhoo, tusen takk for zombie-effektene! Whack-a-zombie - dukken blir nok fast inventar på rommet. Hehe, bra du likte det jeg sendte da Så at du hadde forkjærlighet for Zoombier, så da var det bare leite etter det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Årets gave til meg var en USB-hub med innebygd varmeplate. Handy når man skal holde kaffe/te/whatever varmt Fikk en slik ifjord av min secret santa, fungerte dårlig til det formålet Din pakke-skills er skremmende! Følte meg som Atle Antonsen. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Passet ypperlig med web kamera :D Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Tusen takk for kjempeflott gave som galt godt i smak. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk pakken min på lillejulaften, kan tenke meg at postvesenet har rotet litt i disse juletider Fikk forresten første sesong av Knight Rider Sendte du gava seint? Har ikke fått noen =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå