Tunky Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nai, jai huske ikke. Si! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ble sendt i beste mening da. (ja, jeg husker) Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Knewt, du får sjekke den gamle tråden Lars, jepp... Tanken som teller så jeg er fornøyd. Den ligger fortsatt i rommet mitt og samler støv Endret 11. november 2008 av Fox Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Lars, jepp... Tanken som teller så jeg er fornøyd. Den ligger fortsatt i rommet mitt og samler støv Da har du jo allerede gave å sende i år Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg tenker å sende gaven min + den som bonus Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva er det med en t-skjorte og et headset som er så morsomt? Noe jeg ikke skjønner? I SS07-tråden skrev du: "Se den siste linja mi i signaturen" eller noe. Hva stod der? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva er det med en t-skjorte og et headset som er så morsomt? Noe jeg ikke skjønner? I SS07-tråden skrev du: "Se den siste linja mi i signaturen" eller noe. Hva stod der? Se på signaturen hans nå da. Hvem er det som trenger tegnspråk? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Faen.. Jeg var opphengt i siste linja. Damn... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Lagt til Fox. Og får jeg presisere for folk som videre har tenkt til å melde seg på: JEG TRENGER IKKE DIN EPOST-ADRESSE MEN DIN POSTADRESSE! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Flere en jeg som har gjort den feilen ser jeg:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Han kan sikkert gjere unntak og gje deg ei virtuell gave, då. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Lagt til Fox. Og får jeg presisere for folk som videre har tenkt til å melde seg på: JEG TRENGER IKKE DIN EPOST-ADRESSE MEN DIN POSTADRESSE! Hehe!!! Er det mulig? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Det er en del som har gjort det nå ja Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvordan skal gaven komme frem hvis man ikke oppgir adressen, da? xD Ikke alle som orker å leke detektiv, nei. ^^, Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Dette hørtes morsomt ut. Det kjipe er selvfølgelig hvis man ikke kommer på en skikkelig gave. Man slipper ihvertfall å høre "Eeh ... den var ... interessant.". Man får vite hvilken bruker man sender gave til? Lettere å gi en god gave da. Endret 12. november 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Hvordan skal gaven komme frem hvis man ikke oppgir adressen, da? xDIkke alle som orker å leke detektiv, nei. ^^, Nei si det du Man får vite hvilken bruker man sender gave til?...Eh..ja? Er du som skal sende gaven selv og ikke jeg... Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Det går litt treigt om morgenen ... (Tenkte at noen bare ville latt oss få vite adressen, ikke navnet, men det må jo stå hvem den er til for at den skal komme i riktige hender! ) Endret 12. november 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Nei det vil bare være teit. En skal da drive litt research om hva vedkommende liker og slikt og snoke litt på forumet på den personen du får tildelt så gaven kan være passende. Har du ønsker du har lyst på så kan du selvsagt komme med forslag i posten her om hva du kunne ønske deg Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hello! Har linket til denne tråden i 1.post i Juletråden 2008. Vil jo rekruttere så mange som mulig til Secret Santa. Fortsatt fin julefeiring! <nisse UT> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå