Genuine Genes Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Får ikke min før jeg drar hjem på lørdag. Like greit, har de fleste julegavene liggende hjemme. Gleder du deg? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hehe, det var jo bra Åpnet opp pakken min, klarte ikke å vente lengre Fikk en strikka lue og litt godteri, kjempe fint God jul alle sammen edit: fint å høre at pakken har kommet frem, leverte den på posten igår faktisk Jøsses....ikke dårlig at den kom så fort da Nå ligger den fint under treet sammen med de andre gavene. Kan ikke åpne enda jeg.... Håper du likte lua da. Tenkte noe hjemmelaga var fint, og når det er vinter er det godt med lue mhm, eller jeg sendte den en annen dag, men fikk den i retur, emn nå skjerpet de vel seg ja lua var kjempe fin, bruekr egentlig ikke lue til vanlig, men denne komemr jeg til å bruke Lagd den selv? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tusen tusen takk for manga'n, Ehtram! Den ser spennende ut! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Får ikke min før jeg drar hjem på lørdag. Like greit, har de fleste julegavene liggende hjemme. Gleder du deg? Jepp, veldig. Tipper jeg kommer til å få litt dårlig samvittighet, siden du dessverre ikke fikk helt de store greiene jeg hadde planlagt... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 er det bare jeg som ikke har fått O_o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 er det bare jeg som ikke har fått O_o Nei. Jeg har ikke fått heller, men min santa var snill nok til å si fra at den var forsinket så jeg slipper å vente utålmodig. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Får ikke min før jeg drar hjem på lørdag. Like greit, har de fleste julegavene liggende hjemme. Gleder du deg? Jepp, veldig. Tipper jeg kommer til å få litt dårlig samvittighet, siden du dessverre ikke fikk helt de store greiene jeg hadde planlagt... :O Lov å sende en gave til! Lenke til kommentar
lilko Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Da åpnet jeg min. Fikk en t-skjorte fra bandet Opeth. Takk til deg min secret santa Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 først isted sa mamma at jeg har fått min gave, blir morro å se hva det er Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tusen takk, flott gave!!! Er fornøyd Da jeg åpnet gaven, tenkte jeg at jeg må sende en pakke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Litt synd at eg ikkje fekk gova mi i tide. :/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Litt synd at eg ikkje fekk gova mi i tide. :/ Jeg har fått av deg, og av den jeg sendte til Oo....Jaja, pluss for meg Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 tusen takk for 3 doors down CDen ^.^ fra hvem det nå enn er (stand forth ) Lenke til kommentar
zennox Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 tusen takk for 3 doors down CDen ^.^ fra hvem det nå enn er (stand forth ) Han du sendte til sendte til deg. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) ah ok isåfall takk mrbjoern ^^, Endret 24. desember 2008 av simmi-91 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fikk en sånn her Kan hende jeg får bruk for den, uanset TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tusen takk for sjokolade Nie! Endelig noe jeg faktisk ønska meg Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) ah jeg hadde visst fått gaven min igår alikevell, var visst bare moren min som hadde tatt den og gjemt den uten at jeg hadde sett det Tusen takk for filmen secret santa Endret 24. desember 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
jH- Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Litt synd at eg ikkje fekk gova mi i tide. :/ Jeg har fått av deg, og av den jeg sendte til Oo....Jaja, pluss for meg Du fikk den i tide ja. Stusset litt tidligere da du sa du hadde fått allerede, men at du skulle få to stykker var heller uventet. Anyhoo, tusen takk for zombie-effektene! Whack-a-zombie - dukken blir nok fast inventar på rommet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 tusen takk for 3 doors down CDen ^.^ fra hvem det nå enn er (stand forth ) Var meg ja. Håper du likte den, og at du ikke har den fra før av. Og, tusen takk for filmene. Gleder meg til å se de. ^^ Vært litt mangel på filmer å se på i det siste, så dette blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå