L4r5 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nå får jeg nesten dårlig smavittighet over hvor standard gaven fra meg er her. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Fikk gaven min idag. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg er så spent på hva jeg får. Jeg har tilogmed veid gaven min. Og jeg vet ikke hvorfor engang Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg er så spent på hva jeg får. Jeg har tilogmed veid gaven min. Og jeg vet ikke hvorfor engang Hahah! Jeg er også spent.. Lurer på hva Nie har funnet på Gaven ligger 2 meter fra meg... Fristende og åpne nå, men skal klare å vente. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Fy flate Marius. Tusen takk for gaven! Føler at min gave blir litt liten å kjedelig å forhold.... Hvorfor beholdt du den ikke selv? Blir en liten leketing gjennom romjula det Til de som lurer, ligger bilde i spoiler Fint innpakket var den også, i en Grandiosa Pizzasnurrer eske Kan si at jeg lurte lenge på hva det var. Først rosa gavepapir med engler, så en grandiosa pizzasnurrer eske, så noe kjedelig papir med bobleplast! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Fikk du et objektiv i gave som kostet under 300 kr? Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ligger vel på 500 brukt. Hadde to liggende, så han fikk den ene. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg mister virkelig respekten for de av dere som har åpnet pakken i dag. Forbannade sabotører, fortjener virkelig ingen gaver. Ingen gave mottatt her enda, btw. Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Du får kose deg med den, pirja. Håper min research var riktig og at den passer! Morsom å ha med rundt, er ikke så farlig om den får seg en smell. Jeg er på min nr2 i allefall. Grei billiglinse. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg fikk så sykt dårlig samvittighet i dag når det plutselig lå en pakke på pulten min. Det lå en gave der fra Torswin, men jeg har jo avlyst secret santa for mange uker siden dårlig tid bla bla. Men da ble jeg jo pent nødt til å kjøpe gave til han å siden jeg likte min så godt<3 Blæææ men nå blir gaven din meget forsinket, Torswin. Kjøpte den i dag men fikk ikke postet den. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Ikke noe i dag heller Vi får sende til hverandre neste år, slik jeg gjorde til deg i fjor Edit: Leste ikke hele tråden.. Så nå at din nisse har sendt gave.. Da er det bare å prøve å huke tak i min nises da... Endret 24. desember 2008 av Håvard Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Det er juleaften, og jeg sitter med en veldig spennende bok som jeg allerede har lest i den siste halvtimen, Verdens Største Katastrofer. Akkurat min type bok! Tusen takk, Secret Santy (Lain)! Endret 24. desember 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Da var det faktisk kommet pakke til meg og! Kom i dag. Så det var jo hyggelig Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hehe, det var jo bra Åpnet opp pakken min, klarte ikke å vente lengre Fikk en strikka lue og litt godteri, kjempe fint God jul alle sammen edit: fint å høre at pakken har kommet frem, leverte den på posten igår faktisk Endret 24. desember 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Min pakke har ikke komt enda Endret 24. desember 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hehe, det var jo bra Åpnet opp pakken min, klarte ikke å vente lengre Fikk en strikka lue og litt godteri, kjempe fint God jul alle sammen edit: fint å høre at pakken har kommet frem, leverte den på posten igår faktisk Jøsses....ikke dårlig at den kom så fort da Nå ligger den fint under treet sammen med de andre gavene. Kan ikke åpne enda jeg.... Håper du likte lua da. Tenkte noe hjemmelaga var fint, og når det er vinter er det godt med lue Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Får ikke min før jeg drar hjem på lørdag. Like greit, har de fleste julegavene liggende hjemme. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har heller ikke mottatt noen pakke hittil, satser på at den kommer i de påfølgende dager ... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fikk to DVDer fra zennox, åpnet gaven da jeg stod opp. Takk! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå