ZoDz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fikk ikke du et eksemplar under analog dugnaden remi? Eksemplar av hva? Jeg var ikke med på no analog dugnad. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) YAY. Fikk min i dag og klarte bare ikke la vær å åpne den. Også åpnet jeg lillum sin med det samme. NÅ SKAL JEG KOSE MEG^-^ Btw. Kan egentlig tenke meg al lilko enten jobber på polet (og får masse gratisk poser og esker derfra) eller jobber på teipfabrikk (og får masse gratis teip derfra) x] Endret 22. desember 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fikk gave i dag, og tror avsender traff bedre enn han ventet. Fikk Cormac McCarthy - Ikke et land for gamle menn. Som passer greit, blir kjekt med litt lettlest litteratur i blanding med det andre jeg har liggende beregnet på julen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kuroi-neko: Hehe, håper du likte den. Sto på listen over ting du ønsket deg i bloggen din vertfall. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Jeg skal se den nå og kose meg med alt godteriet jeg fikk^-^ Endret 22. desember 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Dere som ikke har fått gaver, slutt å syt å vær glad. Er nemlig pain å få gaven før jul å må la den ligge der å vente Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Dere som ikke har fått gaver, slutt å syt å vær glad. Er nemlig pain å få gaven før jul å må la den ligge der å vente Har aldri hatt noe prolem med det. Det ligger 5-6 gaver her allerede og venter. Det er ekstra kos å se haugen vokse synes jeg. Derfor håper jeg at postmannen er snill med meg i morgen. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvorfor åpner folk gava si før tida? Håper jeg slipper å hente gava på postkontoret - føler ikke for det på lille julaften eller julaften. Krysser fingrene for at den kommer før jul - jeg er spent. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg fikk pakkelapp i dag. Nå skal jeg bare fikse middag til samboer når han kommer hjem, smile søtt og sende ham på postkontoret etter pakken. ^^ Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Uff, min alv har ikke skrevet her enda. Men håper da at pakken er fremme og at det ikke har skjedd noe tull med posten Trodde nesten jeg hadde fått pakke da det lå noe i postkassa mi når jeg kom hjem. Men det var fra familiemedlem til min sønn Så var jo ikke til meg egentlig, selv om det var mitt navn på boblekonvolutten *skuffa* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Da har også denne karen fått gaven sin. *trøstespise* Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fader jakob!!!! Fikk en uheldig melding i posten idag, om at pakka mi hadde blitt sendt feil, og blitt returnert, idag er det umulig å få postet pakka, rydde og vaske og alting... Får sende den på nytt imorgen.... men jeg har fått pakken min... den ser spennende ut Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Da har også denne karen fått gaven sin. *trøstespise* Fornøyd nå kjære lille venn ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Da har også denne karen fått gaven sin. *trøstespise* Fornøyd nå kjære lille venn ? Nei. (Helt ærlig,hva trodde du jeg skulle svare?) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Innerst i hjerterota så visste jeg at du ble glad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Alltid en glad laks jeg. Sprer jo glede som en Herpes-hore Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Haha, lo når jeg åpna den ja Pakke kondomer(Dama går på piller), en DVD(Syriana. Jeg liker ikke mange midtøsten filmer, mulig jeg liker denna^^) og en film til kamera(Jeg kjører kun digitalt). Den analoge filmen du fikk er et relativt stort hint til at du skal plukke opp et analogt kamera, ja. Kongefilm! Syriania var det ingen bestemt baktanke med, ren impuls. Kondomene er selvsagt en oppfordring til å, erh, vel. Go figure. Anyhoo. Som sagt. God jul Edit: Gaven fra deg traff meg midt i. Jeg er pengelens pga. julerushet, og nå kan jeg kjøpe meg en eller annen formidler av nikotin til Lanet jeg skal på i romjulen. I tilegg fucka barberhøvelen seg idag tidlig Endret 22. desember 2008 av J@cob Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Haha, lo når jeg åpna den ja Pakke kondomer(Dama går på piller), en DVD(Syriana. Jeg liker ikke mange midtøsten filmer, mulig jeg liker denna^^) og en film til kamera(Jeg kjører kun digitalt). Den analoge filmen du fikk er et relativt stort hint til at du skal plukke opp et analogt kamera, ja. Kongefilm! Syriania var det ingen bestemt baktanke med, ren impuls. Kondomene er selvsagt en oppfordring til å, erh, vel. Go figure. Anyhoo. Som sagt. God jul GOGOGOGO! Skal se filmen så fort jeg får tid til å koble opp dvd spillern. Har akkurat flytta. Hms, kansje jeg får plukke opp ett analog kamera. Kondomene, ehh, Go PILLS! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Haha, lo når jeg åpna den ja Pakke kondomer(Dama går på piller), en DVD(Syriana. Jeg liker ikke mange midtøsten filmer, mulig jeg liker denna^^) og en film til kamera(Jeg kjører kun digitalt). Den analoge filmen du fikk er et relativt stort hint til at du skal plukke opp et analogt kamera, ja. Kongefilm! Syriania var det ingen bestemt baktanke med, ren impuls. Kondomene er selvsagt en oppfordring til å, erh, vel. Go figure. Anyhoo. Som sagt. God jul GOGOGOGO! Skal se filmen så fort jeg får tid til å koble opp dvd spillern. Har akkurat flytta. Hms, da får jeg får plukke opp ett analog kamera. Kondomene, skal brukes flittig i romjula Rettet. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Puh! Da vet jeg hvertfall at pakken har kommet frem Det var bra. Da får vi bare håpe at innholdet er godt nok Ingen fare om jeg får pakken senere, blir nok gaver her for en dag hvertfall Så har jeg noe å glede meg til senere :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå