Trollfjes Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Bekrefter Marius Salvesen at han har sendt gave? XD Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Haha. Våget meg til å åpne det kjedelige brune papiret som pakken var pakken inn i, for å se om pakken var pakket inn i innpakningspapir, det var den (u)heldigvis. For et vakkert innpakkningspapir marius Hvis du likte det papiret har du mer å glede deg til på innsida. (!) Har du sendt gave eller? Jeppsann. Burde vært fremme før helga, men kommer vel imorgen da. Sitter å tenker om jeg skal åpne den på kvelden, eller morgenen. Tror det blir det siste alternativet Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hey, jeg skal ikke ha noen nedrakking på takknemligheten min. Den er har det nemlig helt bra. Dessuten ser det ut til at de overlevde alle sammen, siden det bare nesten tok livet av dem. (Klarte du å åpne gava fra lillebror i skjul, eller ble det med tanken?)Diverse høylydte trusler om drap, tortur og sladring på diverse gjorde at det bare ble med tanken. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hadde det ikke vært morsommere om han hadde kjøpt den? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hadde det ikke vært morsommere om han hadde kjøpt den? Nei. Nei, nei, nei. Lillebror og mitt sexliv hører takk og pris ikke sammen. o_O Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Men hei, vi har da gavene! Jeg er veldig spent på min vertfall. Jaaaa Jeg klager ikke, satte i alle fall ris på min. Så bra! Utifra kommentaren din regner jeg med du har åpna gaven, men legger dette i spoiler, i tilfelle du ikke har. Vil jo ikke røpe noe. Jeg må bare få lov til å slenge inn at jeg har absolutt NULL peiling på sånne magasiner. Sto på Narvesen i godt og vel 10 minutter og vurderte hvilket jeg skulle ta. Holdt på å ende opp med et tysk - helt til jeg så at det var på tysk. Må bare si at filmen også er veldig bra (hvis du ikke har sett den alt) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Anfall fikk av meg også Knewt. ^^ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hm. Nissen min har kun skrevet en post i denne tråden, og ikke vært online siden den 18.... Håper pakken min kommer snart.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg fikk min idag! Min ble sendt litt sent, den 17. tror jeg. Det kostet vist penger å sende pakker, så jeg måtte utsette det èn dag. Håper den som får det blir fornøyd, selv om jeg tror å klarte å fucke den litt opp. Hadde to av samme ting ved siden av hverandre, og det ser ut som at jeg presterte å pakke inn den som var gått ut på dato. Go me. Go me. Go me. Uansett. God jul og takk for pakke. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg fikk min idag! Min ble sendt litt sent, den 17. tror jeg. Det kostet vist penger å sende pakker, så jeg måtte utsette det èn dag. Håper den som får det blir fornøyd, selv om jeg tror å klarte å fucke den litt opp. Hadde to av samme ting ved siden av hverandre, og det ser ut som at jeg presterte å pakke inn den som var gått ut på dato. Go me. Go me. Go me. Uansett. God jul og takk for pakke. Jeg fikk min for en god stund tilbake. HAha, jeg sendte min ganske sent, rart at du har fått den allerede. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Xoxo gossip girl here? HAHA stod på baken av pakken. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har så lyst til å åpne min! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Da var min kommet, åpnet min med engang...Kom fra Milanjo BTW, og kan si til Milanjo at jeg vant 25 kroner x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fortsatt ikke fått jeg. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) sendte pakke 15. og mottok pakke noen dager senere edit: det ble litt tull, ja Endret 22. desember 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg fikk min idag! Min ble sendt litt sent, den 17. tror jeg. Det kostet vist penger å sende pakker, så jeg måtte utsette det èn dag. Håper den som får det blir fornøyd, selv om jeg tror å klarte å fucke den litt opp. Hadde to av samme ting ved siden av hverandre, og det ser ut som at jeg presterte å pakke inn den som var gått ut på dato. Go me. Go me. Go me. Uansett. God jul og takk for pakke. Jeg fikk min for en god stund tilbake. HAha, jeg sendte min ganske sent, rart at du har fått den allerede. Tøft! Ble du sånn noenlunde fornøyd? ^^ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Haha, lo når jeg åpna den ja Pakke kondomer(Dama går på piller), en DVD(Syriana. Jeg liker ikke mange midtøsten filmer, mulig jeg liker denna^^) og en film til kamera(Jeg kjører kun digitalt). Endret 22. desember 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 og en film til kamera. Hvorfor en film btw? Jeg kjører ikke analog Et hint om å begynne med det? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Svært mulig. Virker morro Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fikk ikke du et eksemplar under analog dugnaden remi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå