Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet hva jeg har fått. INGENTING

*trøstespise*

Haha, ler irl.. Trøstespising ftw. Du får sikkert gave Daniel. Og nå som det er bekreftet at folk sender til hverandre og ALL moroa er vekke, så sendte jeg altså til Herrbrun og han til meg og jeg sendte ikke til deg. Så dine frekkheter tidligere var overflødige. Hah!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg vet hva jeg har fått. INGENTING

*trøstespise*

Haha, ler irl.. Trøstespising ftw. Du får sikkert gave Daniel. Og nå som det er bekreftet at folk sender til hverandre og ALL moroa er vekke, så sendte jeg altså til Herrbrun og han til meg og jeg sendte ikke til deg. Så dine frekkheter tidligere var overflødige. Hah!

De var morsome. :)

(dvs jeg lo)

Lenke til kommentar
Dette synes jeg var totalt talentløst, idiotisk å ha et secret santa opplegg når man sender til hverandre. Kan noen andre ta seg av det neste år?
Biril har hatt det før. Han er moddis. Han har gjort eil EN gang. La oss ikke glemme alt han ikke hatr gjort feil. Faen heller... ingen er perfekt og det må være lov å gjøre feil i blandt. Han tar tilogmed selvkritikk. Jeg synes at når det er en moddis som står bak så tilfører det kredibilitet til opplegget. La biril få ta det til neste år også.

Jeg offret til og med min egen deltagelse for at ting skulle gå opp i opp så gi meg _litt_ kredit da :(

Jeg forstår at dere er frustrerte og at det ødela rimelig hele poenget med SS men greia ble bare surr ifra ende til anden, først en mailsending som gikk rett i vasken, masing ifra X antall personer om at en måtte få ut fingeren og...Så når en endelig fikk ut PM'ene så var det folk som ikke fikk PM og mye styr og drit for å få en SS til alle sammen

Hvis folk ikke vil delta neste år så får det være opp til han/henne å gjøre så og jeg kan forstå hvis dere boikotter neste års utgave.

Men...er ikke poenget at en skal gi gaver til hverandre? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...