Kuroi-Neko Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er sjefen liksom meg? Men njaaa. Er fler som ikke har fått vet jeg Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Pga innrømmelsen til sjefen over her kan jeg gjette hvem min hemmelige nisse er. Du er skikkelig god å gjette Hadde aldri gjettet det Endret 21. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har litt lyst å sende PM til min og frette om han faktisk har sendt meg noko. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har litt lyst å sende PM til min og frette om han faktisk har sendt meg noko. Du har jo adressen hans/hennes. Så hvorfor ikke ta en tur å spørre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg løy til min hemmelig motaker-nisse. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg løy til min hemmelig motaker-nisse. Hva? Sa du at du elsket å ville bli isammen med han. Og nå som hele systemet er kommer frem, og vi vet hvem som sender til hvem, så trekker du det tilbake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Close, men nei. H*n spurte om jeg var hans Kris Kringle og jeg sa nei. Jeg sa at jeg trakk Elpfe. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hehe må nok si at du er verdens verste person til å "lyge" da Hvilken annen random grunn vil det være for at du søker meg opp å spør hva jeg ønsker meg Et brød ville tatt dette hintet Samt at jeg skjønte at systemet ikke var helt slik det skulle være (Jeg har en insider ^^) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Haha. Våget meg til å åpne det kjedelige brune papiret som pakken var pakken inn i, for å se om pakken var pakket inn i innpakningspapir, det var den (u)heldigvis. For et vakkert innpakkningspapir marius Endret 21. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har litt lyst å sende PM til min og frette om han faktisk har sendt meg noko. samme her, han jeg har ikke en eneste post i denne tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har vært så heldig å få TO Secret Santaer i år. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dette synes jeg var totalt talentløst, idiotisk å ha et secret santa opplegg når man sender til hverandre. Kan noen andre ta seg av det neste år? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dette synes jeg var totalt talentløst, idiotisk å ha et secret santa opplegg når man sender til hverandre. Kan noen andre ta seg av det neste år? Biril har hatt det før. Han er moddis. Han har gjort eil EN gang. La oss ikke glemme alt han ikke hatr gjort feil. Faen heller... ingen er perfekt og det må være lov å gjøre feil i blandt. Han tar tilogmed selvkritikk. Jeg synes at når det er en moddis som står bak så tilfører det kredibilitet til opplegget. La biril få ta det til neste år også. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har vært så heldig å få TO Secret Santaer i år. Heldiggris =O Kuroi-neko trodde hun hadde fått sin secret santa-gave, men hun har ikke fått den ekte, enda. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg er heldig jeg og da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Verrry løkky indeed. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dette synes jeg var totalt talentløst, idiotisk å ha et secret santa opplegg når man sender til hverandre. Kan noen andre ta seg av det neste år? er det bekreftet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Småfrekt at noen får to gaver,mens noen(meg) ikke har fått en gave engang. *trøstespise* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Du skulle blitt kompis med meg, vet du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 For høy pris å betale for en ussel gave... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå