Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme her, hehe. Vi kjøpte juletre idag, så jeg åpnet konvolutten, hvor jeg fant presangen uinnpakkett - men jeg ble veldig fornøyd - fikk DVD-boks med Band of Brothers, som jeg aldri har sett, men hørt mye bra om.

Nåja. Forsegling + innpakning (hint - når det står "Til: Emil, Fra: Secret Santa", så er det innpakningen du ser på :p) + boblekonvolutt. ;) Men er glad for at du er fornøyd. Var litt redd ettersom du skrev at drama ikke var helt din gate, men håpte at du da tenkte mer 7th Heaven-drama enn krigsdrama. Serien er knallbra, har boksen selv óg.

Venter med min til julaften. =)

Lenke til kommentar

Et verktøy til neste års Secret Santa-ansvarlige er vedlagt.

1) Fyll inn info for alle sammen

2) Generer 1 til X, der X er antall deltakere, tilfeldig. Trodde det var en excel-funksjon for det, men fant den ikke i farten. Denne kan brukes.

3) Lim inn rekken i kolonnen til venstre.

4) Marker alle feltene, høyreklikk, sorter -> fra minste til største.

5) Alle skal gi til personen som kommer under seg. Sistemann gir til #1.

6) Voila.

Så slipper vi at vi gir til hverandre neste år, og ingen kan klage på at det er mye arbeid å tildele. La til et ja/nei-felt for om mail er sendt óg.

secret_santa.zip

Lenke til kommentar
Samme her, hehe. Vi kjøpte juletre idag, så jeg åpnet konvolutten, hvor jeg fant presangen uinnpakkett - men jeg ble veldig fornøyd - fikk DVD-boks med Band of Brothers, som jeg aldri har sett, men hørt mye bra om.

Nåja. Forsegling + innpakning (hint - når det står "Til: Emil, Fra: Secret Santa", så er det innpakningen du ser på :p) + boblekonvolutt. ;) Men er glad for at du er fornøyd. Var litt redd ettersom du skrev at drama ikke var helt din gate, men håpte at du da tenkte mer 7th Heaven-drama enn krigsdrama. Serien er knallbra, har boksen selv óg.

Venter med min til julaften. =)

Gavepapir eller ikke, jeg hadde vel åpna den allikavel :p

Nå har jeg jo noe å se på imens jeg venter på julaften, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...