fox Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har tenkt på det, men hele poenget blir liksom borte. At jeg sender det etter 24des. Jaja, får se ann... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Var vi Secret Santa til hverandre? Jøss Ja, jeg har fått en pakkelapp, skal hente den på mandag. Er ikke like klåfingret som deg (tror jeg), så responsen kommer senest onsdag kveld Din var ikke pakka inn jooooo... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Om jeg er din secret mottaker så får du lov til å sende to gaver. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Samme her, hehe. Vi kjøpte juletre idag, så jeg åpnet konvolutten, hvor jeg fant presangen uinnpakkett - men jeg ble veldig fornøyd - fikk DVD-boks med Band of Brothers, som jeg aldri har sett, men hørt mye bra om. Nåja. Forsegling + innpakning (hint - når det står "Til: Emil, Fra: Secret Santa", så er det innpakningen du ser på ) + boblekonvolutt. Men er glad for at du er fornøyd. Var litt redd ettersom du skrev at drama ikke var helt din gate, men håpte at du da tenkte mer 7th Heaven-drama enn krigsdrama. Serien er knallbra, har boksen selv óg. Venter med min til julaften. =) Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Om jeg er din secret mottaker så får du lov til å sende to gaver. Samme her. Om den kommer etter 24. des gjør vel ingenting, om man først har fått en av dem Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Et verktøy til neste års Secret Santa-ansvarlige er vedlagt. 1) Fyll inn info for alle sammen2) Generer 1 til X, der X er antall deltakere, tilfeldig. Trodde det var en excel-funksjon for det, men fant den ikke i farten. Denne kan brukes. 3) Lim inn rekken i kolonnen til venstre. 4) Marker alle feltene, høyreklikk, sorter -> fra minste til største. 5) Alle skal gi til personen som kommer under seg. Sistemann gir til #1. 6) Voila. Så slipper vi at vi gir til hverandre neste år, og ingen kan klage på at det er mye arbeid å tildele. La til et ja/nei-felt for om mail er sendt óg. secret_santa.zip Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er faktisk ikke så mye arbeid. Det gjelder bare å starte i god tid, og ikke begynne på det kvelden før fristen. Da får man bare lettere panikk, og tenker ikke klart. Men hei, vi har da gavene! Jeg er veldig spent på min vertfall. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nei, men enda mindre med dette ferdige oppsettet. Da KAN man faktisk gjøre det kvelden før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Men hei, vi har da gavene! Snakk for deg sjølv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Oh well, katta er ute av sekken. Ja det ble til hverandre og ja det ble et evig "#%% virrvarr på hele greia og folk maste om ikke det kom ut snart og..og..og..og.. Jeg vet...jeg suger. Peppep: ikke så dumt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Siden du tar selvkritikk så er du faktisk tilgitt i min bok. Det hadde du ikke blitt om du var kjepphøy og sur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Men hei, vi har da gavene! Jeg er veldig spent på min vertfall. Jaaaa Jeg klager ikke, satte i alle fall ris på min. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Men hei, vi har da gavene! Jeg er veldig spent på min vertfall. Jaaaa Jeg klager ikke, satte i alle fall ris på min. Satte du ris på pakken din Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Men hei, vi har da gavene! Jeg er veldig spent på min vertfall. Jaaaa Jeg klager ikke, satte i alle fall ris på min. Satte du ris på pakken din Hun tenker alltid koffert, den skitne tøsa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 @Sameboe: Ja, jeg riser alt og alle, jeg! @Lars: Kaller du meg en skitten tøs? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) @Lars: Kaller du meg en skitten tøs? Ok... Ikke tøs.... Skitten sexslave da Endret 21. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Samme her, hehe. Vi kjøpte juletre idag, så jeg åpnet konvolutten, hvor jeg fant presangen uinnpakkett - men jeg ble veldig fornøyd - fikk DVD-boks med Band of Brothers, som jeg aldri har sett, men hørt mye bra om. Nåja. Forsegling + innpakning (hint - når det står "Til: Emil, Fra: Secret Santa", så er det innpakningen du ser på ) + boblekonvolutt. Men er glad for at du er fornøyd. Var litt redd ettersom du skrev at drama ikke var helt din gate, men håpte at du da tenkte mer 7th Heaven-drama enn krigsdrama. Serien er knallbra, har boksen selv óg. Venter med min til julaften. =) Gavepapir eller ikke, jeg hadde vel åpna den allikavel Nå har jeg jo noe å se på imens jeg venter på julaften, hehe. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 YAY. Da fikk jeg sendt i dag Men skylder på at jeg hadde bestilt fra nettet og ikke fikk den før i dag selv. ^-^ Men kan jo hende vi har flaks at X får den før julaften. Skal litt mye til. Men håper på det beste^-^ Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Pga innrømmelsen til sjefen over her kan jeg gjette hvem min hemmelige nisse er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå