Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min var ikke pakka inn joooo.... Åpna konvolutten og så var det var, måtte bare lese brevet med en gang :p

Gavekortet passet midt i blinken, siden jeg fikk en snowboardbukse som var for stor til burdagen min igår. Da har jeg mer å velge i når den skal byttes :D Brevet var veldig fint og lett å lese, veldig koselig at du tok deg tid til å skrive det :)

Tusen takk! Kjempefin gave! Håper du liker den jeg laget til deg.

Lenke til kommentar

Samme her, hehe. Vi kjøpte juletre idag, så jeg åpnet konvolutten, hvor jeg fant presangen uinnpakkett - men jeg ble veldig fornøyd - fikk DVD-boks med Band of Brothers, som jeg aldri har sett, men hørt mye bra om.

På en annen side så har min "Secret Santa" samme adresse som han jeg sendte til.

Lenke til kommentar

Ødelegger litt poenget ja. Sto ikke avsender på min ihvertfall. Men nå har jo dere sagt det her, så nå vet jeg det >.< :p

edit: Du skriver jo bare navnene inn i tilfeldig rekkefølge i en tabell, og lar nr1 sende til nr2 osv.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Min var ikke pakka inn joooo.... Åpna konvolutten og så var det var, måtte bare lese brevet med en gang :p

Gavekortet passet midt i blinken, siden jeg fikk en snowboardbukse som var for stor til burdagen min igår. Da har jeg mer å velge i når den skal byttes :D Brevet var veldig fint og lett å lese, veldig koselig at du tok deg tid til å skrive det :)

Tusen takk! Kjempefin gave! Håper du liker den jeg laget til deg.

WHAAT! Jeg sendte beklageligvis brevet på torsdag, forventet ikk at det skulle komme frem før julaften! Posten er jammen kjappe! :D

God jul, flott at gaven falt i smak :)

Edit: At det var lett å lese kan da ikke stemme.. Skrevet i hui og hast på et ivrig lår :D

Endret av Garanti
Lenke til kommentar
WHAAT! Jeg sendte beklageligvis brevet på torsdag, forventet ikk at det skulle komme frem før julaften! Posten er jammen kjappe! :D

God jul, flott at gaven falt i smak :)

Edit: At det var lett å lese kan da ikke stemme.. Skrevet i hui og hast på et ivrig lår :D

Jeg er flink til å tyde skrift :p Har du fått min da? Den ligger i en plastpose med ducktape rundt, selve gaven som er pakket inn i en boks ligger inni posen. Skal stikke til byen etter jul når det er tilbud for å kjøpe noe kult ^^

Lenke til kommentar

Sitter her og grubler over gaven som jeg har sendt, har ganske dårlig samvittighet... Planlagt var å sende to ting, men sendte istedenfor en pga jeg sleit(sliter med det forsatt) med høy feber(influensa). Bruttern min gidder ikke å handle for meg, kun poste. Ergo det ble ikke som planlagt :/

Sendte det for tre dager hvis noen lurte.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Sitter her og grubler over gaven som jeg har sendt, har ganske dårlig samvittighet... Planlagt var å sende to ting, men sendte istedenfor en pga jeg sleit(sliter med det forsatt) med høy feber(influensa). Bruttern min gidder ikke å handle for meg, kun poste. Ergo det ble ikke som planlagt :/

Sendte det for tre dager hvis noen lurte.

Så send en til da vel. Det er ingen som forbyr deg det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...