Dr. Chaos Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg trengte ikke å skrive på avsender, men jeg sendte pakka i smartpost brev. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Min var ikke pakka inn joooo.... Åpna konvolutten og så var det var, måtte bare lese brevet med en gang Gavekortet passet midt i blinken, siden jeg fikk en snowboardbukse som var for stor til burdagen min igår. Da har jeg mer å velge i når den skal byttes Brevet var veldig fint og lett å lese, veldig koselig at du tok deg tid til å skrive det Tusen takk! Kjempefin gave! Håper du liker den jeg laget til deg. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Samme her, hehe. Vi kjøpte juletre idag, så jeg åpnet konvolutten, hvor jeg fant presangen uinnpakkett - men jeg ble veldig fornøyd - fikk DVD-boks med Band of Brothers, som jeg aldri har sett, men hørt mye bra om. På en annen side så har min "Secret Santa" samme adresse som han jeg sendte til. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 zennox: Ble fram og tilbake i år også. Du sender til din Secret Santa. B-real får ikke til noe annet system Kanskje noen med programmeringskunnskaper kan hjelpe ham til neste år? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er vel bare å liste opp navnene i en tilfeldig rekkefølge i excel, for så å snu det på hodet og lime inn igjen i en rekke vedsiden av, så har du sender og mottaker i hver rekke. ...eller? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Et par i midten vil sende til hverandre da... Men det kan fort ordnes. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvorfor gjøre det så vanskelig? Du setter opp lista, #1 sender til #2, #2 til #3 osv. Sistemann sender til #1. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Da er det jo lett å se igjennom systemet Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Ødelegger litt poenget ja. Sto ikke avsender på min ihvertfall. Men nå har jo dere sagt det her, så nå vet jeg det >.< edit: Du skriver jo bare navnene inn i tilfeldig rekkefølge i en tabell, og lar nr1 sende til nr2 osv. Endret 20. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Eller bare starte med listen i god tid, og ikke kvelden før fristen. Neeeeeida, ikke hør på Ida. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Litt pepper til bifil der ja. Oi shit, mente B-real. Kunne vært litt mer gjennomtenkt, selv om det sikkert er stress, så kunne noen andre tatt seg av det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Veldig mange som åpner gavene sine for tidlig, ser jeg. Skal vente med min, jeg! Har litt selvkontroll Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Min var ikke pakka inn joooo.... Åpna konvolutten og så var det var, måtte bare lese brevet med en gang Gavekortet passet midt i blinken, siden jeg fikk en snowboardbukse som var for stor til burdagen min igår. Da har jeg mer å velge i når den skal byttes Brevet var veldig fint og lett å lese, veldig koselig at du tok deg tid til å skrive det Tusen takk! Kjempefin gave! Håper du liker den jeg laget til deg. WHAAT! Jeg sendte beklageligvis brevet på torsdag, forventet ikk at det skulle komme frem før julaften! Posten er jammen kjappe! God jul, flott at gaven falt i smak Edit: At det var lett å lese kan da ikke stemme.. Skrevet i hui og hast på et ivrig lår Endret 20. desember 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det har jeg også, fordi jeg ikke har fått min gave enda. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 WHAAT! Jeg sendte beklageligvis brevet på torsdag, forventet ikk at det skulle komme frem før julaften! Posten er jammen kjappe! God jul, flott at gaven falt i smak Edit: At det var lett å lese kan da ikke stemme.. Skrevet i hui og hast på et ivrig lår Jeg er flink til å tyde skrift Har du fått min da? Den ligger i en plastpose med ducktape rundt, selve gaven som er pakket inn i en boks ligger inni posen. Skal stikke til byen etter jul når det er tilbud for å kjøpe noe kult ^^ Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Var vi Secret Santa til hverandre? Jøss Ja, jeg har fått en pakkelapp, skal hente den på mandag. Er ikke like klåfingret som deg (tror jeg), så responsen kommer senest onsdag kveld Endret 20. desember 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg åpna min også. Jo Nesbø-bok jeg ikke har lest. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Sitter her og grubler over gaven som jeg har sendt, har ganske dårlig samvittighet... Planlagt var å sende to ting, men sendte istedenfor en pga jeg sleit(sliter med det forsatt) med høy feber(influensa). Bruttern min gidder ikke å handle for meg, kun poste. Ergo det ble ikke som planlagt :/ Sendte det for tre dager hvis noen lurte. Endret 20. desember 2008 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg var forsent ute! altfor sent. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Sitter her og grubler over gaven som jeg har sendt, har ganske dårlig samvittighet... Planlagt var å sende to ting, men sendte istedenfor en pga jeg sleit(sliter med det forsatt) med høy feber(influensa). Bruttern min gidder ikke å handle for meg, kun poste. Ergo det ble ikke som planlagt :/ Sendte det for tre dager hvis noen lurte. Så send en til da vel. Det er ingen som forbyr deg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå