b-real Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Lagt til et menneske til. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har meldt meg på, også er det broren min som kommer opp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Faen... Ser ikke ut til at jeg får blitt med i år. Pengesituasjonen er høyst usikker. Får avvente og se om jeg får penger innen fristen er ute. Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Var koselig sist jeg var med, får se om det blir i år også. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hey, alle nye ting er spennende. Jeg melder meg på! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har meldt meg på, også er det broren min som kommer opp Lol..sorry, det der var min feil. Har rettet det opp. Har lagt til brukeren:Garanti Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Dette virket utrolig artig. Kunne godt ha tenkt på å melde meg på. Har det seg slik at to stykker sender og mottar til hverandre, eller setter du det opp så f.eks. en person sender en pakke til en bruker og kan motta fra en annen en? Endret 8. november 2008 av Wixicy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Har det seg slik at to stykker sender og mottar til hverandre, eller setter du det opp så f.eks. en person sender en pakke til en bruker og kan motta fra en annen en?Det blir lagt opp slik at to brukere ikke gir gave til hverandre men får en annen person en den de selv sender til Endret 8. november 2008 av b-real Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 b-real: You've got mail Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 b-real: You've got mail Bekreftet. Motatt og oppdatert. Slutt fra 9. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hadde ikke denne kanskje vært bedre på offtopic? Så kanskje flere får blitt med Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tror jeg blir med, må bare se hvordan det står til med penger Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Da var jeg påmeldt iår også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hadde ikke denne kanskje vært bedre på offtopic?Så kanskje flere får blitt med Det blir rimelig feilposting det. Secret Santa er et sosialt tiltak og da putte det i OT-baren blir bare feil Hihi...var en ivrig medhjelper som på død og liv skulle ha trekningen i går. Så søtt Da var jeg påmeldt iår også inv_biggrin.gifNotert and kategorisert Endret 10. november 2008 av b-real Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hadde ikke denne kanskje vært bedre på offtopic?Så kanskje flere får blitt med Ha det i signaturen din, da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hvis dere skal ha noe å putte i signaturen så dere vil øke sjansen for at flere får det med seg kan dere putte noe som dette f.eks: [size=2][b][color="#ff0000"]Secret Santa 08[/color][/b][/size]: [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1029050"][color="#000000"]Gi en julegave til en forumbruker![/color][/url][url="http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1029050"] [/url] Endret 10. november 2008 av b-real Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Da var jeg påmeldt også. ^^ Var med i fjord også, og det var artig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 mrbjorn og simmi-91 lagt til. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er med, var med i 06 og 07. Ifjor var det ganske komisk , gaven av Jarmo om noen husker... LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå