Peppep Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fælt til sutring her i dag da. Jeg sendte i den "verste" tiden, innen fristen, og den har kommet frem allerede. Vent nå til julaften og se om den har kommet FØR dere blir sur. Jeeeez. Takk til L4r5 som ga meg en god latter midt i whiningen. Fikk for øvrig beskjed om at det var kommet en pakke til meg. Men det skulle stå noe "customs"-greier bakpå eller noe sånt. Satser på at min santa har brukt en gammel konvolutt hvor h*n fikk noe tollpliktig, og at jeg ikke får en gave + regning på 300 kr for MVA, toll og gebyrer, for jeg venter ikke noe fra utlandet. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Veldig OT nå ja. Føler at jeg var sistemann som fikk sendt av gårde gave, noen flere? Føler btw at jeg hadde i tankene at jeg sendte til en på min egen alder (common mistake?), men jeg bommet ikke totalt på målgruppen. Så ta det med ro folkens. Nei. Jeg sendte ikke sent avgårde Men jeg vet ikke om den har kommet frem da Jeg og tenkte på noen på min alder. Men det tror jeg ikke det er..... *føleseggammel* Meeen.....gaven passer alle. Både ung og gammel Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Min blir veldig forsinket. Beklager for det x-person. Bestilte den fra nettet, og har ikke fått den enda. Men jeg er veldig enig med Lain baki her. Hadde det vært meg hadde jeg ikke brydd meg om den kom ett par dager etter jul. Den personen jeg har bør være glad han får i det hele tatt, siden det var litt kluss i systemet og ingen hadde fått han. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg fikk pakken min for noen dager siden. Veldig artig, og veldig merkelig. Den var nemlig frankert og det hele, men ikke noe poststempel! Det er litt rart. Og min person har enda ikke fått pakken sin. Det blir litt samme casen - konvolutt uten frankering Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har opplevd flere ganger at posten glemmer å stemple sånn midt i julestria. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Min kom frem i dag med hele 2 påminnelser på utsiden av pakken om at jeg ikke kan åpne den før 24. desember. Skal vente Takk så lenge, secret santa! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Min har enda ikke kommet, men har troa på at den kommer før julaften. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har heller endå ikkje mottatt min. Håpar på det beste! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har selttet litt off topic. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du har selttet litt off topic? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Jeg fikk min idag, er ikek hjemme nå men ifølge moren min så har han jeg fått gaven av, er han jeg har sendt gave til. Dvs at vi "bytter" gaver istedenfor at jeg får av en annen en den jeg sender til. Weird. Endret 19. desember 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du har selttet litt off topic? Tror han mener "saltet litt off topic", var lite smak i det sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Smaker bedre nå ja. Har fremdeles ikke fått gaven min enda. jeg skylder fremdeles på GG! Endret 19. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg fikk min i dag. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg forstår ikke hva det er folk klager over. Selv om det er gått noen dager over fristen for å sende. Så er det fremdeles ikke den 24. enda. Den har fremdeles noen dager til gavene kan komme frem. Gi det et par dager, og om den ikke skulle komme til juleaften så må man nok bare smøre seg med tolmodighet. Avsender kan være treg. Posten kan være treg. Hvem det er som har skylda for hva trenger vi ikke å mase om nå, det kan vi ta etter jul. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg har ikke fått min (tror jeg, kom hjem i går så har ikke lett nøye, men mamma hadde ikke lagt noe i "posthylla" mi, ei heller en pakkelapp), så da får jeg den etter jul. Drar til Trondheim for å feire jul i morgen. Og i motsetning til diverse sutreaper litt lengre bak i tråden, så gjør det meg ingenting å måtte åpne opp et par pakker etter jul. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er jo tanken som teller. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Daså Sorry min mottaker, jeg tenkte å sende gaven som kostet 400kr, men det ble bare med tanken. Håper det hjelper Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Daså Sorry min mottaker, jeg tenkte å sende gaven som kostet 400kr, men det ble bare med tanken. Håper det hjelper Haha. Om man vil missforstå.. Endret 20. desember 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Fikk min gave i dag Trodde det var fra bytteklubben pga det kjentes ut som et ps3-spill men var visst dvd'n Twelve monkeys! med diverse skuespillere som Bruce Willis, og Brad Pitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå