Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)

b-real

Anbefalte innlegg

Fælt til sutring her i dag da. Jeg sendte i den "verste" tiden, innen fristen, og den har kommet frem allerede. Vent nå til julaften og se om den har kommet FØR dere blir sur. Jeeeez.

Takk til L4r5 som ga meg en god latter midt i whiningen.

Fikk for øvrig beskjed om at det var kommet en pakke til meg. Men det skulle stå noe "customs"-greier bakpå eller noe sånt. Satser på at min santa har brukt en gammel konvolutt hvor h*n fikk noe tollpliktig, og at jeg ikke får en gave + regning på 300 kr for MVA, toll og gebyrer, for jeg venter ikke noe fra utlandet. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig OT nå ja. Føler at jeg var sistemann som fikk sendt av gårde gave, noen flere?

Føler btw at jeg hadde i tankene at jeg sendte til en på min egen alder (common mistake?), men jeg bommet ikke totalt på målgruppen. Så ta det med ro folkens.

Nei. Jeg sendte ikke sent avgårde ;) Men jeg vet ikke om den har kommet frem da :(

Jeg og tenkte på noen på min alder. Men det tror jeg ikke det er.....

*føleseggammel*

Meeen.....gaven passer alle. Både ung og gammel ;)

Lenke til kommentar

Min blir veldig forsinket. Beklager for det x-person. Bestilte den fra nettet, og har ikke fått den enda. Men jeg er veldig enig med Lain baki her. Hadde det vært meg hadde jeg ikke brydd meg om den kom ett par dager etter jul. Den personen jeg har bør være glad han får i det hele tatt, siden det var litt kluss i systemet og ingen hadde fått han.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min idag, er ikek hjemme nå men ifølge moren min så har han jeg fått gaven av, er han jeg har sendt gave til. Dvs at vi "bytter" gaver istedenfor at jeg får av en annen en den jeg sender til. Weird.

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Smaker bedre nå ja.

Har fremdeles ikke fått gaven min enda.

jeg skylder fremdeles på GG!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva det er folk klager over. Selv om det er gått noen dager over fristen for å sende. Så er det fremdeles ikke den 24. enda. Den har fremdeles noen dager til gavene kan komme frem. :)

Gi det et par dager, og om den ikke skulle komme til juleaften så må man nok bare smøre seg med tolmodighet. Avsender kan være treg. Posten kan være treg. Hvem det er som har skylda for hva trenger vi ikke å mase om nå, det kan vi ta etter jul. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått min (tror jeg, kom hjem i går så har ikke lett nøye, men mamma hadde ikke lagt noe i "posthylla" mi, ei heller en pakkelapp), så da får jeg den etter jul. Drar til Trondheim for å feire jul i morgen.

Og i motsetning til diverse sutreaper litt lengre bak i tråden, så gjør det meg ingenting å måtte åpne opp et par pakker etter jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...