Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Så hvorfor er du med om du ikke kan levere?

Hele poenget er jo å gi en gave til noen før julafter, om du ikke vet om du kan det bør du ikke melde deg på.

Hva med å lese innlegget mitt?

Hint: en uke vakt ekstra

beklager men den der er ikke god nok.

Lenke til kommentar
Så hvorfor er du med om du ikke kan levere?

Hele poenget er jo å gi en gave til noen før julafter, om du ikke vet om du kan det bør du ikke melde deg på.

Hva med å lese innlegget mitt?

Hint: en uke vakt ekstra

Ehh, hæ?

Hvis jeg har skjønt det riktig, en person kommer ikke til å få gave fordi Herrbrun har en uke vakt ekstra?

Er dere idioter hele gjengen? Blinde? Late? Eller prøver dere bare å være morsomme? Les det jævla innlegget!

Det gikk én dag over posten si grense før jeg fikk sendt pakken. Fordi jeg måtte være ei uke ekstra på vakt. Det betyr at etter all sannsynlighet (siden pakken min ble sendt i boblekonvolutt) så vil pakken min komme før julaften, men det er ikke garantert av posten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Dette gjelder ikke bare deg herrbrun. du har sikkert kommet deg i mål ved målstreken. Men det er andre som ikke engang har sendt.

Lenke til kommentar

Det er jeg klar over. Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mente med "beklager, men det der er ikke godt nok". Visse ting rår en faktisk ikke over. Hadde jeg ikke hatt en uke ekstra vakt, ville pakken blitt sendt på mandags kveld. Dessverre fikk jeg vite, på ti minutters varsel, at jeg måtte være en uke ekstra på vakt. Jeg gjorde dermed så godt jeg kunne, og det endte med at pakken ble sendt én dag senere enn det som er anbefalt.

Lenke til kommentar

Hva forventer du at han skal gjøre? Hvor god tid må man være sikker på at man har? Opprinnelig hadde han seks dager å sende pakken på, men så fikk han beskjed om at han måtte være på vakt i en ekstra uke (eller noe).

@Herrbrun: Jeg skjønner at du er frustrert, men når du spør om alle er idioter o.l. kan en moderator lett slette innlegget ditt. Jeg ville redigert litt ...

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Er ingenting som er garantert av posten, selv om du sendte før den 16. Hva posten sa, var at du bør ha sendt pakken før den 16. om du skal ha gode muligheter for at den kommer frem til jul. For alt vi vet kommer ingen av pakkene som er sendt av folk i tråden frem før februar, posten har klart store ting før.

Ellers synes jeg folk overreagerer, om du får pakken den 23/24 eller den 28/29 (evt 2. jan eller uken etter) er vel ikke hva som bestemmer om julen blir bra eller ikke. Såklart kjekt å få det til julekvelden, men ingen grunn til å gå postal (get it?) om gaven blir et par dager for seint ute.

Stikk ut å kjør litt ski, hils på noen venner og familie, les en bok, så forhåpentligvis får dere en hyggelig overraskelse i posten i løpet av disse ukene.

Men seff, verden kunne jo ende på den 25., og da hadde det vært kjipt om man ikke fikk åpnet pakken ifra secret santa før man døde...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Hva forventer du at han skal gjøre? Hvor god tid må man være sikker på at man har? Opprinnelig hadde han seks dager å sende pakken på, men så fikk han beskjed om at han måtte være på vakt i en ekstra uke (eller noe).

@Herrbrun: Jeg skjønner at du er frustrert, men når du spør om alle er idioter o.l. kan en moderator lett slette innlegget ditt. Jeg ville redigert litt ...

det kom litt feil ut. Beklager det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ok, nå er pakken sendt. Måtte betale 158,- i porto, pga pakken var så tung. Så gi meg LITT credit, men beklager nok en gang. Pakken er hvertfall pent pakket inn nå, og jeg la til et par ekstrating oppi der som min fyr/jente vil bli glad for :)

Jeg tilgir deg aldri..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I got a big head back there.....

Men secret santa handler (desverre?) ikke bare om meg, så la oss komme oss on Topic igjen.

BTW; Navn skrives somregel med stor bokstav Pirja...

Lenke til kommentar
I got a big head back there.....

Men secret santa handler (desverre?) ikke bare om meg, så la oss komme oss on Topic igjen.

BTW; Navn skrives somregel med stor bokstav Pirja...

Han mente navnet ditt ikke trengte stor bokstav :) Neida...

Veldig OT nå ja. Føler at jeg var sistemann som fikk sendt av gårde gave, noen flere?

Føler btw at jeg hadde i tankene at jeg sendte til en på min egen alder (common mistake?), men jeg bommet ikke totalt på målgruppen. Så ta det med ro folkens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...