nPulz Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Gaven er sendt her også, ble litt forsinket, da jeg ikke fikk tid til å sende den manda eller tirsdag, men antar den komme frem til rette person før jul. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Gaven min ble sendt i går, men ble sikkert ikke shippet videre før i dag. Men jeg tviler ikke på at den kommer frem før jul, posten har en tendens til å sette den fristen såpass tidlig at det blir lettere for dem. Var vel i fjor eller i forfjor jeg sendte en gave lille julaften, den kom frem julaften. x) Lenke til kommentar
zennox Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg og! ...vil...åpne... :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Få finger'n ut av ræva å gi meg min gave Nå! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Få finger'n ut av ræva å gi meg min gave Nå! /Sign Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg aner ikke om min har kommet. Den skulle bli sendt til der jeg skal være på julaften, ikke der jeg bor, så får leve i spenning noen dager til. Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Min var i posten for noen dager siden. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Mottatt, eller sendt marius? Min har enda ikke kommet Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har dessverre ikke fått sendt min enda, skal prøve å få gjort det i dag, men blir mest sannsynlig i morgen. Siden min mottaker bor et stykke unda er det mulig at gaven ikke når frem til jul. Så ikke bli fortvilet om du ikke har fått til jul! Beklager, nok en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har dessverre ikke fått sendt min enda, skal prøve å få gjort det i dag, men blir mest sannsynlig i morgen. Siden min mottaker bor et stykke unda er det mulig at gaven ikke når frem til jul. Så ikke bli fortvilet om du ikke har fått til jul! Beklager, nok en gang. Du fortjene pryl... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Neste år avslutter en 30. November så dere late tards kan få ut fingeren. Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Mottatt, eller sendt marius? Min har enda ikke kommet Sendt. Har ikke fått noe jeg heller, men blir moro å se. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vedder på at min gave er bedre enn deres uansett Det vil gjøre opp for alt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ser alle her som sier de ikke har fått levert i tide. Det tar ikke lang tid å bruke 15 min til å sende en pakke, dårlig gjort mot de som faktisk sender til tiden de lover. De som sender langt etter fristen burde bannlyses til neste år. Og så kan de få en ny sjanse året deretter. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Litt drøyt, da blir det jo faktisk 2 år ban. Jeg beklager veldig som sagt, jeg vil bare sende en fin gave. Greier ikke pakke inn gaven selv, gavepapir er stress! Derfor venter jeg på min mor, har tenkt å sykle gjennom pøsregn og storm etterpå for å få den levert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Litt drøyt, da blir det jo faktisk 2 år ban. Jeg beklager veldig som sagt, jeg vil bare sende en fin gave. Greier ikke pakke inn gaven selv, gavepapir er stress! Derfor venter jeg på min mor, har tenkt å sykle gjennom pøsregn og storm etterpå for å få den levert. Du er min secret santa, er du ikke? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ser alle her som sier de ikke har fått levert i tide. Det tar ikke lang tid å bruke 15 min til å sende en pakke, dårlig gjort mot de som faktisk sender til tiden de lover. De som sender langt etter fristen burde bannlyses til neste år. Og så kan de få en ny sjanse året deretter. All den tid jeg bor på en militærbase og ikke har tillatelse til å forlate basen de ukene jeg er på vakt, så er dcet vanskelig. Når jeg så må være på vakt en uke lengre enn planlagt, og sjåførene som har ansvaret for å sende pakker og brev liker å være vanskelige, så er det ikke så mye jeg kan gjøre. Jeg ble bare en dag forsinket da. Ser alle her som sier de ikke har fått levert i tide. Det tar ikke lang tid å bruke 15 min til å sende en pakke, dårlig gjort mot de som faktisk sender til tiden de lover. De som sender langt etter fristen burde bannlyses til neste år. Og så kan de få en ny sjanse året deretter. All den tid jeg bor på en militærbase og ikke har tillatelse til å forlate basen de ukene jeg er på vakt, så er dcet vanskelig. Når jeg så må være på vakt en uke lengre enn planlagt, og sjåførene som har ansvaret for å sende pakker og brev liker å være vanskelige, så er det ikke så mye jeg kan gjøre. Jeg ble bare en dag forsinket da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Så hvorfor er du med om du ikke kan levere? Hele poenget er jo å gi en gave til noen før julafter, om du ikke vet om du kan det bør du ikke melde deg på. Endret 18. desember 2008 av Kron Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Da har jeg motatt min gave Får bare vente og se hva det blir til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå