Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Helvette! Var å kjøpte gave idag, men så glemte jeg den på bussen >.<! Skal inn å kjøbe ny imorgen, men er ikke sikker jeg rekker postkontoret før stengetid. Senest torsdag blir den sendt. Beklager dette min mottaker Det BØR ikke være meg Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Uffda. Pakken må innom Oslo. Og Oslo er ikke akkuratt kjent for å være effektive... Lenke til kommentar
jH- Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Min blir nok heller ikke sendt før i morgen, pga. en litt stressende jobb-situasjon. Skal se til at pakken rekker mottaker i tide. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 HVA ENN DU GJØR DU SOM FÅR PAKKEN, LES RUNDT PÅ HELE PAKKEN! DEN ER IKKE PAKKET INN ORDENTLIG! Fikk ikke lov til å sette på gavepapir av lekebutikken da jeg ikke kjøpte gaven der :\ Så derfor ble konvolutten til posten gavepapir Skyt meg XD Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg får ikke sendt før imorra.. håper virkelig min secret santa får den før jul! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Fikk sendt idag. Hadde planer om å legge med et brev og greier, men ble 4 linjer skribla ned på et ark i full fart. Fikk plutselig dårlig tid kan man si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 jeg tegnet hjerter og en strekmann+dame Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Pakken min ble sendt i dag. Håper brukeren min liker den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 har endelig klart å dra meg ut av senga for å få posta den jævla pakken i dag. x) Etter jeg hadde slengt den i kovolutten kom jeg på at jeg hadde glemt noe gavebånd/sløyfeting på, så den har bare kjedelig innpakkingspapir. \o/ Var litt i halv-svime og hadde feber og stresset. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 har endelig klart å dra meg ut av senga for å få posta den jævla pakken i dag. x) Etter jeg hadde slengt den i kovolutten kom jeg på at jeg hadde glemt noe gavebånd/sløyfeting på, så den har bare kjedelig innpakkingspapir. \o/ Var litt i halv-svime og hadde feber og stresset. Var litt sånn her også. Jeg sov LITE i natt også hadde jeg gym på skolen. Måtte dra til kjøpesenteret rett etter skolen, også gjøre innkjøp og pakke inn på kjøpesenteret. Glemte i farta selvsagt det fine båndet rundt, men fikk skrevet et julekort. Etter det måtte jeg sykle til postkontoret hvorpå det var lang kø, men rakk det før innleveringsfristen som var klokka 16. Der var jeg heldig fordi at jeg fikk det inn i Smart Post konvolutten som var til 30 kr. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Håper at pakken er kommet frem Sendte avgårde gaver til familie samtidig og det var kommet frem. Så håper jeg jo og at mottaker blir fornøyd. Hadde mest lyst å beholde det selv Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hmm, fælt så flinke folk er da (enkelte) Jeg skrev "Til X fra Secret Santa". Sånn omtrent. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hmm, fælt så flinke folk er da (enkelte) Jeg skrev "Til X fra Secret Santa". Sånn omtrent. Jeg og Men innholdet er det jobba med. Så er stolt av den Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg brukte godt over en halvtime på kortet jeg sendte med Lenke til kommentar
zennox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ehh, skal man ikke avsløre seg i et kort vedlagt til pakken da? Jeg skrev iallefall "Til X Fra Zennox" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 personlig synes jeg det blir feil. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg skrev på brukernavn på navnelappen jeg Oo Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 omg noobs:P La mottakeren komme inn her i tråden å spør hvem som var secret santa ;> Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Da var endelig gaven fra meg sendt også Såklart uten avsender eller noe som kan identifisere hvem som har sendt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå