Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)

b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Helvette! Var å kjøpte gave idag, men så glemte jeg den på bussen >.<!

Skal inn å kjøbe ny imorgen, men er ikke sikker jeg rekker postkontoret før stengetid. Senest torsdag blir den sendt. Beklager dette min mottaker :(

Det BØR ikke være meg :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

har endelig klart å dra meg ut av senga for å få posta den jævla pakken i dag. x) Etter jeg hadde slengt den i kovolutten kom jeg på at jeg hadde glemt noe gavebånd/sløyfeting på, så den har bare kjedelig innpakkingspapir. \o/ Var litt i halv-svime og hadde feber og stresset.

Lenke til kommentar
har endelig klart å dra meg ut av senga for å få posta den jævla pakken i dag. x) Etter jeg hadde slengt den i kovolutten kom jeg på at jeg hadde glemt noe gavebånd/sløyfeting på, så den har bare kjedelig innpakkingspapir. \o/ Var litt i halv-svime og hadde feber og stresset.

Var litt sånn her også. Jeg sov LITE i natt også hadde jeg gym på skolen. Måtte dra til kjøpesenteret rett etter skolen, også gjøre innkjøp og pakke inn på kjøpesenteret. Glemte i farta selvsagt det fine båndet rundt, men fikk skrevet et julekort. Etter det måtte jeg sykle til postkontoret hvorpå det var lang kø, men rakk det før innleveringsfristen som var klokka 16. Der var jeg heldig fordi at jeg fikk det inn i Smart Post konvolutten som var til 30 kr. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...