L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Skal vi skrive FRA: Hemmelig nisse? Jeg skrev fra Secret Santa. Eneste man kan finne ut hvor den er fra er på poststempelet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Skal vi skrive FRA: Hemmelig nisse? Fra: Secret Santa eller: Fra: Trondheimsnissen (vis du er derfra) magnusalex: ok. satser på det Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ehm, jeg har ikke fått noen pakke enda Men jeg sender min imorgen, og tror han jeg sender til vet hva han får da det var det eneste han ønsket seg. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Min blir sendt imorra. Holdt på med flyttig så har vært litt opptatt. Beklager så mye til min SS. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Trenger jo ikke kjøpe det folk ønsker seg da. Jeg føler meg litt sær og egen med tanke på at jeg fant noe jeg tror fjotten jeg sender til ikke får av noen andre, og kanskje kan være litt interessant. Jeg kunne valgt ut ifra liste, men selv ønsker jeg egentlig å bli positivt overrasket, selv om dette kan være vanskelig med folk man ikke kjenner. Jeg signerte pakken med navn, tviler på at det sier fyren så mye, og eneste faren er vel brevbombe tilbake på adressen om han VIRKELIG ikke likte gaven sin. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg har kjøpt til min gled deg, det er en morsom liten sak så Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg har kjøpt til min gled deg, det er en morsom liten sak så Gleder meg allerede Men vis du skriver ditt navn som avsender, så vet jo forsatt ikke mottaker hvem du er. Men mindre du skriver fornavn"pirja"etternavn. Eller vis mottakeren kjenner deg/navnet ditt. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg fikk min i dag^-^ Hvis ikke jeg får bestillingen min i morgen får jeg heller ikke sendt i morgen og det er SYYYKT kjipt :/ Arg. Pakken min stirrer på meg.. HAR..LYST..TIL...Å...ÅPNEEEE. Skal prøve å styre meg Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hvor mye kom frakta deres på? Den er jeg litt redd for, alt er blitt så dyrt i dag. Endret 15. desember 2008 av Crash Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dette minner meg på at jeg må få sendt min idag! Gah. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg signerte pakken med navn, tviler på at det sier fyren så mye, og eneste faren er vel brevbombe tilbake på adressen om han VIRKELIG ikke likte gaven sin. Du får mer enn en brevbombe om det er til meg du sender... Jeg har ikke sendt enda, får vel gjøre det i dag Er ikke sikkert den kommer frem til jul uansett btw, pga fyren min bor et stykke unda meg på kartet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Da skulle du kanskje sendt den litt før ? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har sendt den nå jeg Akuratt det han ønsket seg.. Har sendt den nå jeg Akuratt det han ønsket seg.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Min sendes av mamma snart Bare håpe den kommer frem før julaften nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 jeg har kjøpt til min gled deg, det er en morsom liten sak så Jeg vet hvor du bor,og hvordan din bror ser ut. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Daniel: De er tvillinger, så da vet du strengt tatt hvordan begge ser ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 De er ikke identiske tvillinger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jo, de er eneggede. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Eplefe har rett Jeg vil si at vi er 90% lik i utseende, men oppførsel og andre ting som har med hjernen å gjøre er vi helt ulike x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 jeg ser forskjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå