Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok ok... For å si det slik... Kan alle som har skrevet på denne siden skrive om igjen (om de har skrevet før) hva de vil ha? Et utvalg spesifikke produkter. Svært så vanskelig dette skulle være da..

Har dere som klager på at deres mottaker ikke har postet lister, postet selv?

Min har ikke postet, men jeg tror jeg vet hva jeg skal kjøpe likevel :D

Lenke til kommentar
For min del er det "rare" gaver som gjerne slår til. Bøker om noe spesielt innen historie/biologi/teknologi (nano teknologi f.eks).

Ellers er jeg for gaver som blir brukt, dvs ikke rene pyntegjenstander. F.eks klatreutstyr som nevnt før i tråden, eller 1kg gleider til skikjøring ^^

Har egentlig det meste jeg trenger, og ønsker meg, så vanskelig å tenke på noe spesielt, det over burde gi noen ideer though.

Jeg for en mener det f.eks burde være nok. Jeg vet ikke om noen spesielle produkter jeg ønsker meg. Og mener også at folk som skriver nærmest en liste med produktnumre ødelegger mye av moroa med secret santa (om lista blir tatt hensyn til). Er ikke halve poenget her å få en overraskelse man ikke forventet? I stedet for å kunne huke det av lista over ting man skal kjøpe i løpet av vintern.

Lenke til kommentar
For min del er det "rare" gaver som gjerne slår til. Bøker om noe spesielt innen historie/biologi/teknologi (nano teknologi f.eks).

Ellers er jeg for gaver som blir brukt, dvs ikke rene pyntegjenstander. F.eks klatreutstyr som nevnt før i tråden, eller 1kg gleider til skikjøring ^^

Har egentlig det meste jeg trenger, og ønsker meg, så vanskelig å tenke på noe spesielt, det over burde gi noen ideer though.

Jeg for en mener det f.eks burde være nok. Jeg vet ikke om noen spesielle produkter jeg ønsker meg. Og mener også at folk som skriver nærmest en liste med produktnumre ødelegger mye av moroa med secret santa (om lista blir tatt hensyn til). Er ikke halve poenget her å få en overraskelse man ikke forventet? I stedet for å kunne huke det av lista over ting man skal kjøpe i løpet av vintern.

Second that.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...