Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 heimbrent mann,heimbrent! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 aha, "Borte bra, men hjemmebrent" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ok ok... For å si det slik... Kan alle som har skrevet på denne siden skrive om igjen (om de har skrevet før) hva de vil ha? Et utvalg spesifikke produkter. Svært så vanskelig dette skulle være da.. Har dere som klager på at deres mottaker ikke har postet lister, postet selv? Min har ikke postet, men jeg tror jeg vet hva jeg skal kjøpe likevel Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 For min del er det "rare" gaver som gjerne slår til. Bøker om noe spesielt innen historie/biologi/teknologi (nano teknologi f.eks).Ellers er jeg for gaver som blir brukt, dvs ikke rene pyntegjenstander. F.eks klatreutstyr som nevnt før i tråden, eller 1kg gleider til skikjøring ^^ Har egentlig det meste jeg trenger, og ønsker meg, så vanskelig å tenke på noe spesielt, det over burde gi noen ideer though. Jeg for en mener det f.eks burde være nok. Jeg vet ikke om noen spesielle produkter jeg ønsker meg. Og mener også at folk som skriver nærmest en liste med produktnumre ødelegger mye av moroa med secret santa (om lista blir tatt hensyn til). Er ikke halve poenget her å få en overraskelse man ikke forventet? I stedet for å kunne huke det av lista over ting man skal kjøpe i løpet av vintern. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 For min del er det "rare" gaver som gjerne slår til. Bøker om noe spesielt innen historie/biologi/teknologi (nano teknologi f.eks).Ellers er jeg for gaver som blir brukt, dvs ikke rene pyntegjenstander. F.eks klatreutstyr som nevnt før i tråden, eller 1kg gleider til skikjøring ^^ Har egentlig det meste jeg trenger, og ønsker meg, så vanskelig å tenke på noe spesielt, det over burde gi noen ideer though. Jeg for en mener det f.eks burde være nok. Jeg vet ikke om noen spesielle produkter jeg ønsker meg. Og mener også at folk som skriver nærmest en liste med produktnumre ødelegger mye av moroa med secret santa (om lista blir tatt hensyn til). Er ikke halve poenget her å få en overraskelse man ikke forventet? I stedet for å kunne huke det av lista over ting man skal kjøpe i løpet av vintern. Second that. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg får vel slenge inn her da. Xbox 360-spill på tilbud er bra! Gagdets er kult. DVDer er alltid kos. Jeg vil gjerne ha sesonger av Simpsons (ikke 1,2 eller 6) eller Family Guy. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Har noe å tilføye på ønskelisten min: Zippo Lighter Edit: Jeg og kunne tenkt meg sesonger av simpsons, men ikke 1,2, eller 3. Endret 11. desember 2008 av zennox Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg ønsker meg usb-juletre. Eller usb-missl launcher. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 USB gadgets = WIN! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Da har jeg sendt av gårde min pakke. Håper det faller i smak. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Da var min sendt, have fun Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har kjøpt min nå. Håper jeg ikke er fullstendig på villspor ^^ Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Min er også sendt nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Min er kjøpt, sendes vel rundt mandag\tirsdag\onsdag. Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Min ble sendt i går. Minner om at postens anbefalte frist for sending av pakker er den 16. des. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 POSTEN BESTEMER IKKE OVER MEG" Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 min sendes i morgen (så fremt mora mi ikke slår seg totalt vrang og ikke gidder å kjøre meg til nærmeste posthus ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Min sendes på mandag. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Min sendes av gårde i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Min sendes av gårde i morgen Samme her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå