Eplefe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det var vel 2 personer som ikke fikk presang av totalt 39 påmeldte, om jeg ikke husker HELT feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 E-post er sendt \o/ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 vist det er noen som ikke får prresang så vet vel trådstarter hvem det er som ikke sendte. I så fall syntes jeg vedkomende skulle vert "svartelistet". det kan selvsagt være at pakken ikke kom frem, men det får det blir vel diskutert med de det gjelder. jeg mener i alle fall at de som ikke sender pakke ikke burede få lov til å være med neste gang de spørr. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hender ting forsvinner i posten også. en eller to av 39 er ikke usannsynlig Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Så har man sendt e-post. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skulle ikke min kommet fram, skulle jeg selvfølgelig sendt ny. Uansett hva. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skulle ikke min kommet fram, skulle jeg selvfølgelig sendt ny. Uansett hva. ja, det ville jeg også gjort, men 600 er jo nok til at posten blir irriterende.. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Da har jeg også sendt mail^-^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er med i år også e-posten er sendt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Jaha? Hvordan det? oOStudent, tar lappen og lever på stipend Ingen unnskyldning Har lagt til flere påmeldte. Har du ikke kommet med så vær så vennlig å si ifra så skal en rette på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Eg er med! Trur eg var med i fjor.. eller var det i 2006? Uansett.. fekk nokre flotte nettverkskablar som endå er i daglig bruk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Skulle ikke min kommet fram, skulle jeg selvfølgelig sendt ny. Uansett hva. Jeg måtte sende ny.. I'M IN, btw - sender mail asap. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 noen flere lagt til. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 www.hotmail.com funker ikke "invalid request" MY ASS Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 www.hotmail.com funker ikke "invalid request" MY ASSUhm...sikkert på det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hotmail er blitt noe dritt etter den siste oppdateringa. Ingenting virker. Får ikke sjekka mailen min. Endret 5. november 2008 av Knewt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 ..å hvorfor bruker folk i det hele tatt hotmail? Makan til ustabil dritt. gmail ftw. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kan du si. Bruker vel egentlig Hotmail fordi jeg alltid har brukt det og fordi det er det jeg bruker på MSN. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Forward er en fin ting you know Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Sånn. Da var hotmailen forwardet til en gmail-account. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå