Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har skrevet en gang før jeg da hva jeg ønsker meg, men skriver det igjen jeg.

Jeg har veldig lite julepynt, så det er fint å få nå når det er jul. Både til å ha rundt i huset eller til treet. Ellers er huset mitt møbelert med gamle ting, så noe fint gammelt noe hvis man finner i riktig prisklasse. Jeg er og glad i lys. Så det er og en mulighet :)

Hmmm.....tror det var alt jeg skrev i forgje post.

jeg har alt begynt på julegavefiksing. Kjempemorro :)

Lenke til kommentar

Bøker er alltid win. Gi meg en bok som har betydd noe for deg. Foretrekker voksenlitteratur, ikke ungdomsbøker etc.

Lyrikk fungerer flott, eller skjønnlitteratur. Faktabøker foretrekker jeg å kjøpe selv. Ellers er gadgets alltid win, men ikke flere minnepenner, jeg har en del av dem. Lue og hansker hadde vært flott, eller sånne votter hvor man dra av fingrene. Ikke vanlige votter, for da ender jeg opp med å ikke bruke dem (de har jo ingen funksjon når jeg tar dem av meg hver gang jeg skal røyke ffs). Sokker er rimelig ålreit. V for Vendetta-tegneserien vil jeg gjerne ha, for den har jeg klart å ødelegge/drukne (finner den på avalon/outland). Skrivebøker og penner har jeg alltid bruk for.

Lenke til kommentar
Ehm B-Real jeg fikk PM men er det nye lister? Jeg fikk første gang du sendte men IKKE andre gang.

Så det er samme?

Første utsendelsen var via mail og den listen ble bare drit så den kan du stryke for den gikk ikke i det hele tatt.

Utsendelse nr2 er den du skal benytte deg av. En tredje utsendelse har det ikke vært, annet en de personene jeg har på en eller annen måte gått glipp av :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...