b-real Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis det forsatt er noen som ikke har mottatt så si ifra. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Men nå burde en vel få litt fortgang hvor folk skriver hva de ønsker seg. Så ikke alle får en ulykkelig jul Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gadgets er alltid fett. Eller CD-plater. Evt. dvder. Eller pc-spill. Eller kule tskjorter i størrelse xl eller xxl. Eller gode bøker. Evt. blir jeg glad for det meste Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har skrevet en gang før jeg da hva jeg ønsker meg, men skriver det igjen jeg. Jeg har veldig lite julepynt, så det er fint å få nå når det er jul. Både til å ha rundt i huset eller til treet. Ellers er huset mitt møbelert med gamle ting, så noe fint gammelt noe hvis man finner i riktig prisklasse. Jeg er og glad i lys. Så det er og en mulighet Hmmm.....tror det var alt jeg skrev i forgje post. jeg har alt begynt på julegavefiksing. Kjempemorro Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Mine ønsker: Halo 3 Flotte DVD'er Kule t-skjorter Rocky collection box (DVD) Godis som smaker godt (dvs. at jeg ikke vil ha salt eller lakris godt ) Vis ikke du finner noe av dette, vær kreativ. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bøker er alltid win. Gi meg en bok som har betydd noe for deg. Foretrekker voksenlitteratur, ikke ungdomsbøker etc. Lyrikk fungerer flott, eller skjønnlitteratur. Faktabøker foretrekker jeg å kjøpe selv. Ellers er gadgets alltid win, men ikke flere minnepenner, jeg har en del av dem. Lue og hansker hadde vært flott, eller sånne votter hvor man dra av fingrene. Ikke vanlige votter, for da ender jeg opp med å ikke bruke dem (de har jo ingen funksjon når jeg tar dem av meg hver gang jeg skal røyke ffs). Sokker er rimelig ålreit. V for Vendetta-tegneserien vil jeg gjerne ha, for den har jeg klart å ødelegge/drukne (finner den på avalon/outland). Skrivebøker og penner har jeg alltid bruk for. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fant ut at min Secret Santa bor FARLIG nærme meg Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hmmm, vet akkurat hva jeg skal kjøpe, men venter til helga, da er jeg på senteret sammtidig men jeg har ikke peiling på hva jeg ønsker meg...overask meg Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ehm B-Real jeg fikk PM men er det nye lister? Jeg fikk første gang du sendte men IKKE andre gang. Så det er samme? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Han sendte først på email. De kan du glemme. Så motok du noen via PM, det er de rette. Han har bare sendt PM til de som ikke hadde fått. Så den første du fikk på PM teller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Ehm B-Real jeg fikk PM men er det nye lister? Jeg fikk første gang du sendte men IKKE andre gang. Så det er samme? Første utsendelsen var via mail og den listen ble bare drit så den kan du stryke for den gikk ikke i det hele tatt.Utsendelse nr2 er den du skal benytte deg av. En tredje utsendelse har det ikke vært, annet en de personene jeg har på en eller annen måte gått glipp av Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg skrev i Hva ønsker du deg til jul tråden men kansje jeg burde skrevet litt her også . Det er veldig gøy med kreative gaver men filmer,serier, bøker blir godt tatt imot. gadgets er også gøy man kan vel egentlig si at jeg blir glad for det meste Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sliter med å finne ut hva jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sliter med å finne ut hva jeg skal kjøpe second that.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hore er alltid et fin gave. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tenkte på gavekort, men det blir for lite spennende Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hore er alltid et fin gave. Må brukes innen året er omme da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ønskar meg føljande CDar: Wish, 4:13 Dream og Galore av The Cure. Eller gadgets, eller gavekort frå Topatoco, eller yndlingsfilmen din. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tenkte på gavekort, men det blir for lite spennende Gvekort er kanskje kjedelig, men det er jo alltid en schläger Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sliter med å finne ut hva jeg skal kjøpe Jeg og : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå