b-real Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) *sukk* Jeg ANER ikke hva som er galt. Gikk igjennom alt av mail en hadde mottatt i går og markerte de som var ulest og gikk igjennom hele lista, men neida, folk har forsatt ikke fått noe PM osv *sukk* Er på nippet til å gi opp. Edit: HAHAHAHAHAHA...så episk tragisk. Var 2 sider på mail-lista mi, faen ikke rart at en del folk ikke fikk PM *le* Endret 7. desember 2008 av b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Sånn...da skal en ha fått gått igjennom HELE lista. Er det noen som har fått dobbelt opp, eller har spørsmål så kom med de. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dude, jeg har enda ikkke fått noen PM -.-'' Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg fikk, og jeg vet AKKURAT hva jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg fikk tidligere i dag, og har INGEN PEILING på hva jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg fikk tidligere i dag, og har INGEN PEILING på hva jeg skal kjøpe Second that. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Kan ikke folk skrive hva vil de vil da, her i tråden? På den måten vet man hva sin person vil ha, uten å faktisk møtte spørre personen selv, så hele poenget forsvinner. Ville jo vært litt gøy å bare få en random gave også, men da synes jeg faktisk heller det er bedre å bruke pengene til noe folk faktisk vil ha. Grensen er på 100-300 om jeg ikke husker feil. Da ønsker jeg meg en brems til klatring. Den i linken er fin. Hvis ikke er en bok veldig fint, har lyst å begynne på Conn Igguldens serie om Djengis Khan, ergo trenger jeg første boken på engelsk, og siden den faktisk var såpass billig kan du slenge på bok 2 og bok 3... Alle 3 bøker bli faktisk i underkant av grensen, hoho^^ Endret 7. desember 2008 av Genuine Genes Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er det bare jeg som ikke har fått noen!!!? Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 For min del er det "rare" gaver som gjerne slår til. Bøker om noe spesielt innen historie/biologi/teknologi (nano teknologi f.eks). Ellers er jeg for gaver som blir brukt, dvs ikke rene pyntegjenstander. F.eks klatreutstyr som nevnt før i tråden, eller 1kg gleider til skikjøring ^^ Har egentlig det meste jeg trenger, og ønsker meg, så vanskelig å tenke på noe spesielt, det over burde gi noen ideer though. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg har fått PM Det skal handles!!! Jeg ønsker meg: Bra film(jeg er ganske åpensinn av meg), gjerne Blu-ray Sokker slår ann hos meg Trenger sokker størrelse 42 Noe snowboardgreia, da mener jeg alt mulig som har noe med snowboard å gjøre. F.eks votter? Jeg er en Medium gutt Ellers er jeg glad for hva som helst Jeg har aldri brydd meg om hva jeg får, bare at jeg får gi bort gave. Det er koselig Har vært med på det tre ganger nu. PS: jeg vil IKKE ha noe ting som har noe med lyd å gjøre Ergo musikk, headset osv. Endret 7. desember 2008 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Ønskar meg føljande CDar: Wish, 4:13 Dream og Galore av The Cure. Endret 7. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg og fikk^-^ Og jeg har 0% peiling på hva jeg skal kjøpe. Og siden jeg skal kjøpe på tirsdag syns jeg ALLE som ikke har lagt ut enda bør legge ut Endret 7. desember 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Den trege Breal har enda ikke gitt meg noen å sende til, og jeg begynner å bli litt sur på han :/ Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ferrari hadde vert fint WoW ting, følte for å vera litt g33k Ellers, surprise me Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Den trege Breal har enda ikke gitt meg noen å sende til, og jeg begynner å bli litt sur på han :/ *Mase for* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Han har 20 minutter, det ble sagt at det skulle gis iløpet av dagen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Flott om alle legger ut ønsker til gaver, jeg sliter veldig med å finne noe. Selv er filmer en fin ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå