jH- Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har fått den perfekte brukeren å gi gave til! Meg en gang til? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har fått den perfekte brukeren å gi gave til! Meg en gang til? Haha, nei. Blir ikke søte kopper og kaffe fra meg i år =P Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvem da ? Deg! =D Visste det egentlig, siden du sa den perfekte, bare spurte Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har enda ikke fått no bruker, få fingeren ut nå breal, jeg var en av de første men vi merker jo at du prioriterer meg bakerst i køen Kan hende PM'en ikke kom fra. Jeg har heller ikke fått noen, men jeg spurte ham irl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har fått den perfekte brukeren å gi gave til! Meg en gang til? Haha, nei. Blir ikke søte kopper og kaffe fra meg i år =P Håper det er meg, så kan jeg få Pocky Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 jeg vet hvem lilium har, men jeg sier det ikke Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 jeg vet hvem lilium har, men jeg sier det ikke Kanskje jeg løy? ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har enda ikke noen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 jeg vet hvem lilium har, men jeg sier det ikke Kanskje jeg løy? ^^ du ville bare vite hva jeg syntes om personen din :O det var slemt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har ikke fått. Det blir visst tatt iløpet av morgendagen. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ønsker meg fotobøker, Dvd'er er ønskelige, gjerne noen av de nye som har kommet ut. Jeg tar til takke med hva som helst så og si at det virkelig er noe dritt. Savner ønskelista til min Secret Santa. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Til den som fikk meg: Ønsker meg gadgets. Men igjen, bare noe man kan åpne sammen med familien http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17286 mmmmmmm Endret 7. desember 2008 av lilko Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kan vel hive meg med zodz å si at jeg også ønsker fotobøker, fotoblad og gadgets, i tillegg til det jeg nevnte tidligere. Vis min santa ikke har kjøpt gave. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kan vel hive meg med zodz å si at jeg også ønsker fotobøker, fotoblad og gadgets, i tillegg til det jeg nevnte tidligere. Vis min santa ikke har kjøpt gave. Jeg også. Hadde vært så kos å fått et fotoblad og sjokolade feks ^^ Men har enda ikke fått pm btw Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 ønskelisten min kommer så snart jeg får PM. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ja helst noe man kan åpne med familien! Jeg ønsker meg skikkelig ett web kamera som kan brukes i vista! Ett der bilde er relativt godt, men trenger ikke være 10 megapixel super duper kamera. Så web kamera er mitt største ønske Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Tar gjerne imot et gammelt 360 spill om min giver har liggende, ellers så er jo DVDer alltid morro. En _god_ dvd og noe godt hadde vel gjort seg. Edit: Kan vel legge til at min mottaker har lagt ut ønskeliste, veldig behjelpelig, så foreslår at alle andre gjør det også ; ) Endret 7. desember 2008 av zennox Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Filmer er en fin ting. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tar gjerne imot et gammelt 360 spill om min giver har liggende, slenger meg på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå