L4r5 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg ønsker meg en Bentley..... Den er god... Jeg må bare slakte åtte kuer for lær til setene dine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Slakt ni(e) du, i tilfelde jeg trenger a spare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Slakt ni(e) du, i tilfelde jeg trenger a spare. Men Nie er jo en sau! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det ER vinter da! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har ikke fått PM enda, men antar den er på vei. Jeg fikk deg i fjor jeg! =D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Av og til føler jeg folk bare er ute etter huden min, altså. Jeg vil i så fall anbefale å slakte meg om sommeren, når huden min er sånn noenlunde, og ikke full av kuldeeksem. 8D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg venter også på PM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Av og til føler jeg folk bare er ute etter huden min, altså. Jeg vil i så fall anbefale å slakte meg om sommeren, når huden min er sånn noenlunde, og ikke full av kuldeeksem. 8D Hva er det du beskylder meg for? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har heller ikke fått noen PM enda. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Av og til føler jeg folk bare er ute etter huden min, altså. Jeg vil i så fall anbefale å slakte meg om sommeren, når huden min er sånn noenlunde, og ikke full av kuldeeksem. 8D hva faen har bikkja di å gjøre med Secret Santa? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Av og til føler jeg folk bare er ute etter huden min, altså. Jeg vil i så fall anbefale å slakte meg om sommeren, når huden min er sånn noenlunde, og ikke full av kuldeeksem. 8D hva faen har bikkja di å gjøre med Secret Santa? Hud, ikke hund Siden danielzu sa at lars kunne slakte nie :) Endret 6. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bikkje? Hud, ikke hund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nei nei, ikke hud, GUD! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nei nei, ikke hud, GUD!Endelig noen som har forstått det!Elsk meg ikke for huden min, elsk meg fordi jeg er GUD! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har fått den perfekte brukeren å gi gave til! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har ikke fått noen bruker å gi gave til. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har enda ikke fått no bruker, få fingeren ut nå breal, jeg var en av de første men vi merker jo at du prioriterer meg bakerst i køen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Et bra tips kan jo være å lese gjennom Teknikkmagasinet katalogen. Mye kult det, til en billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå