zennox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Håper jeg ikke får noe som jeg må gremmes noe hinsides over å åpne forran familien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er jo halve moroa. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg skal kjøpe no som personen ikke ønsker seg, no barnselig og teit som er flaut å åpne foran familien Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ....tror jeg åpner denne litt før jeg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Slik, da var PM'ene sendt ut og spørsmålet som alle tards stiller seg er: KAN JEG BYTTE? Svaret er enkelt og greit: NEI! Har du ikke mottatt en PM så si ifra! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ellers er jo bøker alltid en slager. Helst krim, fantasy eller scifi.Har du lest de du fikk i fjor enda? Nei, ønskeliste da. Små tøffe ting, som kan plasseres rundt i hus og den slags. Gjerne i sort, hvitt eller rødt, slik at det kan stå fremme. xD Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg er ikke tard \o/ (pga jeg ikke tenkte det faktisk) Bra jobba b-real. Satse på at de fleste får rotet seg til å sende i løpet uken som kommer. Minner om at posten anbefaler at pakker blir sendt før den 16. Desember om man skal forvente at de kommer frem til jul. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Var en helvettes jobb for å si det slik... Og...ved å sende den ut via PM så kan en se hvem som har fått med seg beskjeden og ikke... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Var en helvettes jobb for å si det slik... Og...ved å sende den ut via PM så kan en se hvem som har fått med seg beskjeden og ikke... Jepp. Og jeg har ikke fått PM =/ Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vi får satse at ingen sender til brukeren de fikk på mail da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du vet at vis noen gjør da så KAn du få TO gaver ja? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du vet at vis noen gjør da så KAn du få TO gaver ja? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ... Mens noen ikke får i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 That's what makes it so FUN! No game, no glory and all that Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ellers er jo bøker alltid en slager. Helst krim, fantasy eller scifi.Har du lest de du fikk i fjor enda? Jeg har det ja Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ... Mens noen ikke får i det hele tatt. Det er fordi han ikke hørte på mesteren her, og begynte tidligere Men slapp av. Dere får PMs. Han må bare ta litt pauser. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har IKKE fått PM. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Er kjedelig og ønsker meg DVDer. Scifi/fantasty er aktuelle sjangre, men er åpen for det meste. Ellers er (unyttige/nyttige) gadgets en mulighet. Standardønskene med andre ord. Skal se om jeg kommer på noe annet (og mer spennende) etter hvert. Hvis det går an å få en brukbar vekkerklokke i denne prisklassen, så trenger jeg det. I så fall en grusom en som bråker latterlig mye. Tipper at det fort koster 3-400 kr, men kanskje det er noe på tilbud. Savner ønsker fra min mottaker, så oppfordrer herved alle om å komme med ønsker (og flere ønsker fra de som allerede har kommet med noen, må være litt å velge i - det siste gjelder også meg selv ). Endret 6. desember 2008 av Peppep Lenke til kommentar
jH- Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har ikke fått PM enda, men antar den er på vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Jeg ønsker meg en Bentley..... Endret 6. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå