lain Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vet det vel ikke da heller? Eller er det meningen man skal legge ved kort med hvem det er ifra? Trodde poenget med secret santa var akkurat det, at det var en gave fra en ukjent (aka noname) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 haha, bare tulla Visste jo det Synd jeg fikk mailen så sendt idag. Var ute på julehandel tidligere idag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Sorry folks, jeg blir nødt til å avbryte den listen jeg jobbet med. Dere vil få infoen til hvem dere skal ha via PM og ikke mail. Det gikk bare helt på tryne hele forsøket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 DU GIKK PÅ TRYNE Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Så vi får en ny, altså? Jaja. Lykke til. Stå på. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg måtte be om å få bytte. Jeg fikk en det blir for dumt å gi gave til. Jasså, du. T_T Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Får vi nye personer å sende til da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg måtte be om å få bytte. Jeg fikk en det blir for dumt å gi gave til. Jasså, du. T_T Eh, ja. Iom at hun får gave fra meg uansett, liksom? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg tror jeg er nødt til å hjelpe b-real. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sorry folks, jeg blir nødt til å avbryte den listen jeg jobbet med. Dere vil få infoen til hvem dere skal ha via PM og ikke mail. Det gikk bare helt på tryne hele forsøket. Yaaay! Da slipper jeg å be om å få bytte Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Da fikk jeg PM med ny mottaker. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Forresten! Jeg har ikke noe i mot å få noe som betyr noe, heller. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er det sånn at den jeg skal sende til, skal sende til meg? Eller er hele systemet mikset, slik at det er en annen som sender til meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 TYPISK meg å få en ukjent nerd som gavemotaker, nå må jeg luske blandt wow-trådene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 TYPISK meg å få en ukjent nerd som gavemotaker, nå må jeg luske blandt wow-trådene. Samme her. Men jeg har allerede plukka ut gave nå jeg da. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hmmm, Danielzu... Ukjent og aktiv på wow-delen av forumet? Jeg føler meg som en verdig kandidat ;b Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det blir vanskelig å plukke ut gave, men skal gjøre så godt jeg kan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du er jo småkjent. Men har pakken klar,og den skal personen få! Den er faktisk litt nerdete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Eg har faktisk ikkje kjøpt gove endå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå