lain Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Men det er "noe annet", det kommer du ikke utenom. Bra tiltak foresten, tror ikke jeg har kommentert det før, satse på at det blir mange ivrige folk som stikker i butikken i morgen på jakt etter gaver (om de ikke allerede har noen liggende). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som burde smøre seg med noe annet At det var? Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 For sent å melde seg på..? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som burde smøre seg med noe annet At det var? Æææhm, hva tenker du når jeg sier sånt? :3 Skulle tro det gikk, da? Siden han er så treig. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg vil og melde meg på Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Uff, ble ingen fast adresse tidsnok for meg nei. Ser ikke ut som om det ordner seg för langt, langt ut i Desember. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Om noen skulle være så heldige(?) å være secret santa for meg, har jeg ingenting imot å motta ett eller annet fra denne listen (ikke i rekkefølge etter hva jeg ønsker mest): PULSE - livedvd fra Pink Floyd Av musikk ellers, psykedelisk rock fra 60-tallet, evt. nyere electronica. Ett eller annet kult klesplagg, gutt, str. M En bok som har betydd noe for deg(?) Tegnesaker En eller annen nyere film, evt. en klassiker Godis av noe slag, sjokolade som lakris taes også imot med åpne armer! Når det er sagt, er jeg åpen for det meste annet, så lenge det ikke er noe flaut (Kommer nok til å oppdatere listen i løpet av de neste dagene ettersom jeg kommer på mer.) Endret 8. desember 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har ikke fått :\ Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ser for meg at b-real sitter og skal sende en haug med mailer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Cirka 50 mailer tar en stund, ja. Jeg venter spent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Da fikk jeg mailen Me2. Synes det egentlig bare var komisk. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Jeg fikk 2! (Mailer altså, men de var like) Edit: Er vel på tide å nevne hva man ønsker seg også da. Jeg liker kreative gaver. Noe som man virkelig har vridd hjernen for å komme på, og som overrasker mottakeren. Jeg er også veldig glad i gadgets. Små artige saker som man bruker altfor mye tid på (Nei, minnepinner inngår ikke i gadgets) Ellers er jo bøker alltid en slager. Helst krim, fantasy eller scifi. Filmer og musikk trenger jeg ikke. (med mindre det er en sjelden samleutgave elns) Tøffe t-skjorter blir også godt mottatt. Egentlig så blir jeg glad for det meste Endret 6. desember 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg måtte be om å få bytte. Jeg fikk en det blir for dumt å gi gave til. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Enda ikke fått mail jeg Oo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Enda ikke fått mail jeg Oo Ikke jeg heller, men slapp av. Det kommer nok. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Da fikk jeg mailen Me2. Synes det egentlig bare var komisk. komisk hva? Min mail er kommet ;> Har sendt PM til min secret santa å spurt hva h*n ønsker seg. Endret 6. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 En viktig ting jeg har glemt å skrive at jeg ønsker meg: denne Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Pirja: Ntåh. Du må jo ikke det. Da er det jo ikke secret lenger. Endret 6. desember 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 det er en mening at det heter secret santa man skal liksom ikke vite hvem det er fra før man får gaven i posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå