lilko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ønsker meg gadgets Men bare ting som man kan åpne ved foreldrene Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ønsker meg igrunn alt mulig, så lenge det ikke er av slik standard nille eller den slags tilbyr Så kort sakt, overrask meg ^^ Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 I dag er dagen, hu hoi! Gleder meg ^^ Vil også ha en surprise Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 B-real når sender du mail? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Stakkaren stresser nok med det. Iløpet av kvelden, natten eller morgendagen kan jeg tenke meg du vet hvem din mottaker er Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvor sender jeg dette osv?3x sukk. Den 5. desember eller dagen etter får du en epost der du får vite hvem du skal sende til. Les første posten... For ente gang, email kommer så fort ting er klart. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Stakkaren stresser nok med det. Iløpet av kvelden, natten eller morgendagen kan jeg tenke meg du vet hvem din mottaker er Stakkar'n du liksom. Han er på jobb (er ikke mye å gjøre på den jobb skal jeg si deg). Om det blir fart på sakene kan dere takke meg og pisken min. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Må jo synes synd på folk så blir pisket av en slem jente.... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Årets ønskeliste: Musikk i samme sjanger som Pink Floyd eller Dream Theater Spennende spill (xbox360/pc) Gjerne action. Kubrik-filmer! Har sett alt for lite av den geniale mannen! Gadgets. Må såklart være noe som kan åpnes forran familien. Datamus som passer bra til en laptop (Noe ala dette) Endret 5. desember 2008 av Håvard Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vært greit om folk som skriver konkrete ønsker husker på at det faktisk er et pristak på 300 spenn. Nå regner jeg med at du i utgangspunktet ønsker deg en ren mus, og ikke den du faktisk linket til, som koster 80USD+ Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Da har jeg mekka sammen ett greit bilde, laget på ca. 10 min og jaja, liker du det eller ei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Beklagar at eg seiar det, men kvifor kaste bort ti minutt på det der i staden for å faktisk legge litt arbeid nedi bilete? /whine. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 synes det ikke var så ille jeg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 synes det ikke var så ille jeg Nei, men skulle være b-real isteden for nissen. ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dette bilete, då? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dette bilete, då? Ja! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Om det blir fart på sakene kan dere takke meg og pisken min. Som om jeg er redd for lille pisken der Har lagt til: zennox Peppep Om trekningen: Dere vil få mail iløpet av morgendagen, jeg har vært på jobb i dag og skal på jobb i morgentidlig så dere får smøre dere med litt tålmodighet til i morgen ettermiddag. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som burde smøre seg med noe annet Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 varm honning med løkbiter? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Løk er vist fyfy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå