Athelas Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Panzer Dragoon Orta.: :o WOW :o !! Det er alt jeg kan si! Endelig et spill som tyner XBOXen for alt den er verdt. For en utsøkt nydelig grafikk. Dette er virkelig et must-buy for alle Xbox eiere som liker eye-candy. Grafikken er en plass mellom Final Fantasy filmen og DoA3! Mymymy! *stunned* Er det flere som har spilt det? Athelas Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Om det er et DreamCast-spill som heter det samme, eller noe veldig likt? Jeg synes å ha hørt det før. Men det ser unektelig lekkert ut på Xbox, ja. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 du har gode gamle panzer dragoon. og orta som er nytt og fresht Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Om det er et DreamCast-spill som heter det samme, eller noe veldig likt? Jeg synes å ha hørt det før. Men det ser unektelig lekkert ut på Xbox, ja. Panzer Dragoon er en gammel Sega serie som opprinnelig kom til Sega Saturn, så til DreamCast (PD Saga) og nå til Xbox (PD Orta). Dette bare må ses. Alt fra campaign'en til tidenes extrameny (Pandora's Box), Er helt målløs. Athelas Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg runna easy på 2 timer og 57 min:) Spillet ser jævlig bra ut og er morro spille igjennom den første gangen. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Ja. Det skal sies at spillet i utgangspunktet er litt kort. Men det er så mye extra at det ikke gjør noe bl.a. en porta versjon av det originale PD... Athelas Lenke til kommentar
The man! Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 noe av det som gjør den typen spill så gøy er at du kan spille gjennom dem mange ganger uten å bli lei. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 spilte demoen, var litt kul Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Om det er et DreamCast-spill som heter det samme, eller noe veldig likt? Jeg synes å ha hørt det før. Men det ser unektelig lekkert ut på Xbox, ja. Panzer Dragoon er en gammel Sega serie som opprinnelig kom til Sega Saturn, så til DreamCast (PD Saga) og nå til Xbox (PD Orta). Dette bare må ses. Alt fra campaign'en til tidenes extrameny (Pandora's Box), Er helt målløs. Athelas Her tar du nok desverre feil. Panzer Dragoon Saga var også til Saturn, sammen med Panzer Dragoon og Panzer Dragoon Zwei. PDS er et sinnsykt bra RPG spill, mens de to andre er "rail shooters" som Panzer Dragoon Orta. Det har så vidt meg bekjent aldri vært noen Panzer Dragoon spill på Dreamcast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå