Gå til innhold

Årets signering i Tippeligaen


Sameboe

Anbefalte innlegg

Stem på tre signeringer som har imponert deg i år ;)

 

1 = 3poeng

2 = 2poeng

3 = 1poeng

 

 

 

1. Mohammed Abdellaoue

2. Jonathan Parr

3. Wallace

 

 

Johan Andersson 35 poeng

Mohammed Abdellaoue 28 poeng

Mota 12 poeng

Martin Fillo 6 poeng

Vegard Forren 6 poeng

Wallace 5 poeng

Abgar Barson 4 poeng

Anthony Annan 3 poeng

Vadim Demidov 3 poeng

Bjarnasson (LYN) 2 poeng

Jonathan Parr 2 poeng

Michael Lustig 2 poeng

Adriano Munoz 1 poeng

Rudolph Austin 1 poeng

Joel Riddez 1 poeng

Mikka Koppinen 1 poeng

(usikker stemme) 1 poeng

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moa har gjort stort inntrykk hos meg, og står garantert øverst på listen min. Såpass med mål, og en spillestil jeg elsker.

 

Barsom har ikke spilt den siste delen av sesongen da han fikk en stygg skade, men han imponerte meg stort tidligere i sesongen, med et par mål, fart og teknikk.

 

Rodolph er en klasse for seg selv, noe han har vist de få kampene han har spilt. En fart og innsatsvilje som er helt sinnsyk! Har kanskje litt med å gjøre at jeg er brannsupporter :p

 

Andersson hadde sikkert kommet med på lista mi om det hadde vært topp 5...

Lenke til kommentar

1. Mohammed Abdellaoue. Har vært en av få spillere på VIF-laget som har hatt en fantastisk sesong. VIF hadde nok vært lenger ned på tabellen hvis de ikke hadde hatt han.

 

2. Johan Andersson. Har imponert for Stabæk. Ligger på andre plass på toppscorer-lista fra sin midtbaneposisjon.

 

3. Vegard Forren. Har spilt 25 kamper i Tippeligaen av 26 mulige. Har vært en viktig spiller for Molde, og det er utrolig at han bare har fått to gule kort i 25 kamper.

Lenke til kommentar
1. Mohammed Abdellaoue. Har vært en av få spillere på VIF-laget som har hatt en fantastisk sesong. VIF hadde nok vært lenger ned på tabellen hvis de ikke hadde hatt han.

 

2. Johan Andersson. Har imponert for Stabæk. Ligger på andre plass på toppscorer-lista fra sin midtbaneposisjon.

 

3. Vegard Forren. Har spilt 25 kamper i Tippeligaen av 26 mulige. Har vært en viktig spiller for Molde, og det er utrolig at han bare har fått to gule kort i 25 kamper.

1fillo

2mota

3anderson

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...