Bearboy Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Japanerne gjør science fiction til virkelighet – iallfall nesten. Les mer Lenke til kommentar
essi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kanskje noe å tenke på for slitne eldre når prisen går ned litt. Jeg venter fortsatt på skikkelige cyborg-kroppsdeler, jeg. Det hadde vært ganske stilig om morfar kunne fått seg et robotbein for 10k, men nå er jo lemdonering også på vei frem. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Cyberdane? (cyberdyne) HAL? Nerds! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Cyberdane? (cyberdyne)HAL? Nerds! Ja, jeg vet, noe urovekkende navngivning AtW Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ser for meg mer nytte i bransjer der det er tunge løft så man kan redusere belastning på kroppen og spesielt ryggen. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ser for meg mer nytte i bransjer der det er tunge løft så man kan redusere belastning på kroppen og spesielt ryggen. Hadde vært kult å droppe gaffel-truck'en ja Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er vel egentlig gammelt nytt? Men steder drakten er forventet å gjøre nytte er blant annet gamlehjem der plaierne bare kan løfte opp de som har beveglighetsproblemer, og bygningsarbeide er også blitt sniffet på. Men jeg blir ikke imponert før jeg ser dette i virkeligheten!: Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hehe, Cyberdane, HAL, Powersuits.. må bare elske Japan Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Håper de har en god løsning på hva som vil skje hvis en løfter noe tungt og drakta plutselig gir seg... en brems som slår i når strømmen en går som på vinsjer, eller no:p ellers kunne det vel bli katastrofalt:p Endret 31. oktober 2008 av The_Lobster Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Lurer på om amerikanerne løper mann av huse for å anskaffe seg dette, så de kan svette enda litt mindre framover... Homer hadde sikkert digget det: "I won't get tired when going out for donuts anymore! ...aaahrrrr...dooonuuuuts....!" Endret 31. oktober 2008 av Fangs78 Lenke til kommentar
Mathway Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hva skjer når batteriet er tomt da? stoppe helt beint sånn at man kan ikke bevege seg ut av denne greie? lol Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) hva skjer når batteriet er tomt da? stoppe helt beint sånn at man kan ikke bevege seg ut av denne greie? lol Reknar med der vil vere overvåking av resterande batterikapasitet. Ellers stiller eg meg sjølvsagt positiv til eksoskjelett som skal auke styrka til brukaren. Ser for meg ei framtid der supersterke kyborg-pensjonistar spring rundt i gatene lærer ungdommen respekt for eldre. Det blir noko anna enn ein motorisert rullestol, det. EDIT: Ser forresten at Tek.no har bomma litt på namnet, bedrifta heiter ikkje "Cyberdane"...men "Cyberdyne". Berre følg lenka til heimesida. Kay Endret 31. oktober 2008 av KayAU Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 La oss heller gi utviklingen en 10-20 år til, da vil det nok nerme seg noe mer anvendelig. Enn så lenge er det en startplattform for en utvikling som sikkert vil gi relativt spennende resultater etterhvert. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Lurer på om amerikanerne løper mann av huse for å anskaffe seg dette, så de kan svette enda litt mindre framover... Homer hadde sikkert digget det: "I won't get tired when going out for donuts anymore! ...aaahrrrr...dooonuuuuts....!" Konga den episoden han er på gamlehjemme...potetgull i flytende form :!: Er enig med deg i den Fargoth, det blir spennende og se om noen år...når de har utviklet den litt lengre=) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hvorfor bruker de ikke pneumatikk eller hydraulikk? Endret 31. oktober 2008 av Xander^ Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hehe Du har sett dem før, både i filrmen Iron Man og i de litt eldre Star Wars-filmene. Pirke Pirke... Endret 31. oktober 2008 av Dryper Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 itavisen hadde denne nyheiten for nesten ein måned sia.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hva skjer når batteriet er tomt da? stoppe helt beint sånn at man kan ikke bevege seg ut av denne greie? lol Man kan bevege leddene selv om motoren er avslått. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 itavisen hadde denne nyheiten for nesten ein måned sia.. jeg tror jeg så denne på tekno programmet som gikk på nrk rundt påska... HAL, hvor kommer det navnet fra igjen? Syntes å huske en gammel TV-serie ocean girl Lenke til kommentar
PoPSiCLe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 HAL, hvor kommer det navnet fra igjen?Syntes å huske en gammel TV-serie ocean girl Seriøst? Stanley Kubrick, Arthur C. Clarke, 2001: A Space Odyssey Jeez... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå