mcgroven Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 EA har virkelig tro på Pandemics Mercenaries-spill. Les mer Lenke til kommentar
dannad Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 For EA er penger alt som betyr noe, derfor kom ikke dette akkurat som en overraskelse... Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Meh.. Jeg skal ikke ha noen flere Mercenaries-spill, synes Mercs 2 sugde eselballer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Konklusjonen er vel at begge titlene solgte godt nok Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Trodde EA skulle gå bort fra melking og heller satse på kvalitet... Idiotisk utsagn avJohn Riccitiello. Jaja fjotisene må ha noe hjernedød føde Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er vel bra at EA tenker på oppfølgere Men hva F*** tenker de på med 7 spill til av samme serie? Her er det melking lang vei igjen! Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Mercs 2 var så utrolig dårlig, at nummer 3 havner ikke i denne hylla i hvertfall. Gidder ikke engang å laste det ned. Såå skuffa ble jeg! Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 For EA er penger alt som betyr noe, derfor kom ikke dette akkurat som en overraskelse... Skrev nylig en kommentar på Dagbladet hvor jeg skrev akkurat det samme. EA tenker kun på penger, og har ikke gitt ut et virkelig godt spill på lange tider. Spillene deres selger kun fordi de er kjente og har fått mye omtale i media. Det at de fortsetter Mercenearies-serien kommer (som du sa) ikke som noen overraskelse. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Håper inderlig at de ikke konverterer til pc etterpå for det blir like dårlig som Mercs 2.. Det var skikkelig dårlig.. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) EA har virkelig tro på Pandemics Mercenaries-spill. Les mer Det er det bra de har - for det har ikke jeg. Etter den UTROLIG skuffende 2ern blir det ikke mer Mercs paa meg (PC) Endret 31. oktober 2008 av maypenray Lenke til kommentar
dannad Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tenk hva EA ville klart om de faktisk fokuserte på kvalitet fremfor kvantitet og penger. De har potensialet og arbeidskraften til å lage noe ekstraordinært, men dessverre har de ennå ikke sperret opp øynene, alt de ser er et stor dollartegn Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 vel i forbindelse med Dead Space ble det jo sagt at de skulle ha rekker av nye og gode titler, og DS er jo meget bra, saa hvis de vil saa har de vel baade ressursene (vel kanskje ikke lengre...) og kompetansen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fy ****, snakk om hyklere. Det var ikke lenge siden EA sa de hadde innsett at de var blitt en melkebonde, og lovet bedring, de "kjedet tross alt folk i hjell" som de sa det selv. Vel, det var vel for mye å håpe på - bonden har startet melkemaskinen igjen ... Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kommer bare til konsoll. Er ikke noen overraskelse, med tanke på at konsollspillere har evig dårlig smak når det kommer spill generelt, samt at fps spill er døfødt på en konsoll. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kommer bare til konsoll. Er ikke noen overraskelse, med tanke på at konsollspillere har evig dårlig smak når det kommer spill generelt, samt at fps spill er døfødt på en konsoll. dummeste jeg har hørt på lang tid. Hva gir deg bedre smak selv om du spiller på pcen istedenfor, og dessuten; å si at noen har dårlig smak forteller litt om deg som person, siden smaken er som baken.. Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kommer bare til konsoll. Er ikke noen overraskelse, med tanke på at konsollspillere har evig dårlig smak når det kommer spill generelt, samt at fps spill er døfødt på en konsoll. dummeste jeg har hørt på lang tid. Hva gir deg bedre smak selv om du spiller på pcen istedenfor, og dessuten; å si at noen har dårlig smak forteller litt om deg som person, siden smaken er som baken.. delt i 2? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 delt i 2? Og hårete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg