Thatssomebaadnews Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hallo. Går førsteåret på videregående nå.. Hadde planlagt og gå skole til neste år for og bli bilmekaniker, men har i det siste tenkt litt på tanken og bli låsesmed.. Da er jeg ferdig på skole etter dette året.. Er dritlei skolen, og har jobba mye med biler på skolen og ute i bedrift nå, og er usikker på om dette faktisk er noe for meg. Greit som hobby o.l, men vet ikke helt hvordan det er og jobbe med det.. Låsesmed sier mange er ett fett yrke.. Kjøre rundt og montere låser, alarmer osv. Greit betalt også.. Men jeg er veldig usikker på hva jeg vil! Hva burde jeg gjøre? Noen som jobber innen noen av yrkene, og har noe og si? Lønn, arbeid osv? Takk for svar.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) En ting du burde ta med i vurderingen er jo mulighet for jobb senere. Og jeg tror at du har større sjangs på jobb hvis du velger bil. Endret 31. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
1503 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Låsesmed er ganske originalt, da. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jada, for all del. Vurderte det faktisk selv når jeg var ferdig med første året på vgs. Men man må jo tenke på jobbmuligheter. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, det er sant. Men vil tro det er like store muligheter og få jobb som låsesmed, som bilmekaniker. Hvertfall her i byen Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 BUMP Tips noen? := Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå