reds Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg ønsker tilbakemelding på komposisjon og teknisk gjennomførelse. Kamera: Canon 20D. Optikk: Canon Canon EF 18-55/3.5-5.6 Brennvidde: 22mm. Blender: f/4.5. Lukkerhastighet: 1/40s Lett oppskarping i PS med litt etterbehandling med healing brush pga. teiprester etter montering. :Oppdatert pga. det nye regelverket som har gått meg hus forbi siden sist jeg var her: - Marius E Endret 31. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 BK har egne retningslinjer for opplastning av bilder. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 BK har egne retningslinjer for opplastning av bilder. Er det alt du har å bidra med? Rapporter i stedet.. Bildet var fint, men fikk litt følelsen av at hele bygget skal dette over meg. Skrår det utover noe særlig, eller er det bare bildet? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hva er vitsen med å rapportere? Han fikset det jo. Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) BK har egne retningslinjer for opplastning av bilder. Takk for rettelse! Visste ikke om det nye regelverket som regulerte BK. Bildet var fint, men fikk litt følelsen av at hele bygget skal dette over meg. Skrår det utover noe særlig, eller er det bare bildet? Det er nok bare en illusjon siden jeg lener meg på skrå bakover(?) for å få en litt.. annen synsvinkel enn vanlig. Endret 31. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvor i verden er dette tatt? Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Dette er tatt i Hamar, nærmere bestemt Hamar Katedralskole som stod ferdig bygd i fjor. (Går der nå) Jeg prøvde å skrive det i første post, men ble kjapt minnet på de nye reglene som ikke lot meg gjør det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Dette er tatt i Hamar, nærmere bestemt Hamar Katedralskole som stod ferdig bygd i fjor. (Går der nå) Jeg prøvde å skrive det i første post, men ble kjapt minnet på de nye reglene som ikke lot meg gjør det. Det er vel ingenting i reglene som tilsier at du ikke kan si noe om hvor bildet er tatt. Men hvis det er noen regler du finner uklare; så må du gjerne diskutere det i retninglinje-tråden. Tom Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Akkurat! Jeg skummet raskt gjennom det på skolen og fant det best å fjerne alt - for sikkerhets skyld. Nuvel, bildet er i allefall tatt utfor skolen min. Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Jeg syntes kritikken druknet i diskusjonen om regelverket. Er det ingen som har noen andre innspill? Setter pris på alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tja, du cropet litt raskt og glemt en liten flekk oppe til høyre. Ellers får jeg følelsen av å være på feil sted og muligens til feil tid mtp bildet Makan til falle utenfor og bli svimmelfølelse er det lenge siden jeg har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå